Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ENTERPRISE | August 4, 2020

Отиди най-горе

Най-горе

Няма коментари

“Бяла карта” навлиза на пазарите в Македония и Румъния

“Бяла карта” навлиза на пазарите в Македония и Румъния
Petya Dimitrova

Българската компания Аксес Файнанс планира навлизане на пазарите в Македония и Румъния с международния си бранд AXI. Това стана ясно на пресконференция, на която Цветан Кръстев, управител на компанията, предлагаща „Бяла Карта“, разказа за плановете за експанзия.

„Бяла Карта“ е иновативен продукт за нашия пазар, като едно от най-големите му преимущества е неговата достъпност. Освен улеснената процедура за кандидатстване - дистанционно – по телефон или онлайн, без попълване на формуляри и допълнителни формалности, картата се издава и доставя до посочено от клиента място напълно безплатно. „Бяла Карта“ е международна кредитна карта, която е без такси за издаване и обслужване и без такси за всички трансакции – плащане при търговци и теглене на суми в брой от банкомати в България.

„Развиваме бизнеса си водени от идеята за осигуряване на financial inclusion (т.нар. „финансово включване“) – a именно хора, които по една или друга причина нямат достъп до традиционни платежни инструменти, чрез нас да могат да ползват финансови продукти, позволяващи им да правят плащания с кредитни карти, мобилни плащания, онлайн плащания и др. След успеха, който реализирахме у нас, откакто стартирахме своя бизнес – преди три години, и доверието, което в момента ни гласуват повече от 50 000 клиенти, решихме да обърнем внимание на развитието на „Бяла Карта“ не само в България, но и в чужбина, като се насочим към близки до нас държави. И в Румъния, и в Македония има сходно предлагане на кредитни карти, но процедурите за това са доста утежнени. Считаме, че с AXI ще отговорим на клиентското търсене в Европа за технологични финансови инструменти, които да са в полза на потребителите.“, посочи Цветан Кръстев, управител на „Аксес Файнанс“ ООД.

„Румънският пазар е много по-голям от този в България, но анализите на нашия екип показват, че клиентите там имат нужда от гъвкав и удобен продукт като кредитната карта AXI. Нашите прогнози показват, че въпреки предизвикателствата и конкуренцията в Румъния, успешният модел на Бяла Карта в България има огромен потенциал за реализация и у нас.“, заяви Лаур Емилиан, управител на дъщерното дружество на „Аксес Файнанс“ в Румъния.

Добави коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.