Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ENTERPRISE | April 3, 2020

Отиди най-горе

Най-горе

Няма коментари

Рекламираме туризма с 28 млн. лева

Рекламираме туризма с 28 млн. лева
Petya Dimitrova

България планира рекламна кампания за туризма с 28 млн. лв. Целта е страната ни да бъде представена по 4 основни канала и да дотигне до около 1 млрд. души в цял свят.  Това каза на пресконференция заместник-министърът на икономиката и енергетиката Бранимир Ботев след заседанието на Националния съвет по туризма /НСТ/, който одобри Рекламна стратегии за българския туризъм.

Ботев отбеляза, че участниците в заседанието на НСТ са били единодушни при дискутирането на всички въпроси. "Отрасълът е обединен около идеята, че България трябва да излезе на международния форум и да се рекламира по адекватен за туристическата индустрия начин", подчерта зам.-министърът, цитиран от infostock.

Зам.министърът съобщи, че чрез приети промени в правилника НСТ се отваря към организации, които могат да допринесат много за формирането стратегии и анализи. В заседанията вече ще участват БАН и Светия синод.

Зам.-министърът на икономиката и енергетиката увери, че въпреки неблагоприятните климатични условия, към момента няма голям туроператор в България, който да има групови откази. Данните сочат, че заявките са равномерни. Следващата седмица ще бъде издадена 300-хилядната виза на руски турист, а миналата седмица е издадена 100-хилядната виза турист от Украйна.

Бранимир Ботев призова медиите да бъдат изключително внимателни, когато пишат за природните бедствия в близост до морските курорти, тъй като след това материалите биват тиражирани в чуждестранни медии и това води до негативни последици за българския туризъм. В същото време над 70% работещото население, в близост до курортите, е ангажирано с туризма и всеки спад се отразява на неговия поминък.

Зам.-министърът каза, че тече сериозна работа по отношение на културноисторическото наследство. "Когато става въпрос за туризъм, става въпрос и за черен ПР и борба за всеки един турист", каза още Ботев и допълни, че всеки един турист, който не посещава България, посещава съседните ни страни, защото се борим за един и същи пазар. "Битката е за българския турист и се опитваме да привлечем точно тези хора", обясни Ботев и призова хотелиерите да внимават, когато боравят със специалните оферти, тъй като свалянето на цените води до порочен кръг.

 

Добави коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.