Михаил Чоролеев, Изпълнителен директор на Победа АД, запозна участниците с развитието на компанията през последните четири десетилетия. Той представи пазарните сегменти, в които Победа АД са пазарни лидери.
„Стратегията, която се стремим да следваме, е свързана с обогатяване на продуктовата гама с изцяло наши разработки – коментира добрите бизнес практики в Победа АД г-н Чоролеев – В сегашния момент е актуален въпросът „Как да изградим потребителско портфолио. Подобно на колегите, ние също имаме проблем със суровините, чиито цени се покачват. Има два подхода в този случай – вдигане на цените иили намаляване на грамажите. Подобни подходи, обаче, предизвикват лошо усещане при потребителите, които не знаят защо се случват промените. Трябва да предвидим особенностите на българските потребителите и начините, по които те реагират при промяна.“
Г-н Чоролеев насочи внимание към ценово-ориентирания български пазар и факта, че в България се продават продукти, „грабващи“ вниманието на потребителите, както и на възможно най-ниска цена.
Сред добрите практики, които г-н Чоролеев представи, бе широката дистрибуция, свързани с различни партньори и вериги, разширяване на износа, увеличаване на капацитета на производството и най-вече предлагане на продукти, които съответстват на потребителските нужди и търсене на пазара.