Какво трябва да знаете за социалните медии преди да рекламирате там?

influencer-social-media

Маркетингът със социални медии става все по-популярен за бизнесаи не е трудно да се разбере защо. Можете лесно да общувате с аудиторията си, да показвате най-доброто си съдържание и да представяте промоции лесно от вашия профил/страница.

Ако сте активни в социалните мрежи за промотиране на бизнеса си, важно е да разбирате важните статистически данни, стоящи зад различните платформи за социални медии. Когато можете да видите как точно потребителите се ангажират с различните функции на всеки сайт, става по-лесно да се свържете с вашата аудитория и да споделите подходящо съдържание, пише онлайн изданието business2community.com.

Изданието разглежда четири основни статистики.

Над 3,8 млрд. души използват социалните медии

Първото нещо, което трябва да знаете, е колко хора използват социалните медии. Удивителните 3,81 милиарда души имат поне един профил. Тази статистика означава, че ако сте собственик на бизнес, който иска да достигне до клиентите си, е сигурен залог, че вашата целева аудитория е в един или повече социални сайтове.

Facebook има 2,5 милиарда потребители месечно, YouTube – 2 милиарда, Instagram, който също е собственост на Facebook, - 1 милиард. В Twitter влизат около 330 милиона посетители всеки месец.

Както можете да видите, много от потребителите се припокриват между социалните платформи. С други думи, има голяма вероятност потребителите в Instagram да гледат и видеоклипове в YouTube или да туитват.

Следващият път, когато се чудите дали маркетингът в социалните медии си заслужава времето, помислете колко хора използват тези уебсайтове и приложения всеки ден.

78% от печалбите от реклами във Facebook идват от мобилни устройства

Не можете да говорите за социални медии без да споменавате мобилния маркетинг. Може да се изненадате да научите, че над 52% от целия интернет трафик идва от смартфони. Почти невъзможно е да имате изчерпателна маркетингова стратегия без да имате предвид мобилните си потребители.

Също така над 78% от всички печалби от реклами във Facebook идват от същите тези потребители. Потребителите на мобилни устройства са по-склонни да кликват върху маркетинговите кампании, да гледат видеоклипове и да се ангажират със съдържание.

Тази статистика изпраща ясно послание към търговците за това как те създават съдържание за своите последователи. Най-добрият начин да се ангажирате с вашите реклами във Facebook е да ги оптимизирате за хора, които използват своите смартфони за сърфиране в социалните медии. Това означава да заложите на кратко и атрактивно послание, което работи добре със сензорни екрани и се фокусира върху болезнените точки и цели на вашата аудитория.

Ако отделите време за оптимизиране на рекламите си във Facebook за потребители на смартфони, бихте могли да видите значителни маркетингови резултати.

59% от хората използват социални медии за вдъхновение за пазаруване

Проверявали ли сте някога акаунта си в Instagram за вдъхновение за пазаруване? Ако е така, не сте сами. Вярвате или не, 59% от потребителите използват социални медии за идеи, когато искат да направят покупка.

Този тип потребителско поведение изпраща ясно послание към маркетинговите екипи, които искат да популяризират своя продукт. Потребителите са по-склонни да пазаруват от брандове, които имат силно присъствие в социалните медии.

Ако не публикувате редовно, пропускате възможност да покажете продукти, промоции и положителни отзиви на клиенти. Следователно няма да получите толкова много трафик, ангажираност или експозиция в сравнение с компании, които са сериозни по отношение на маркетинга в социалните медии.

98% от потребителите ще видят вашите реклами за пренасочване във Facebook

Собствениците на фирми трябва да се справят с факта, че повечето хора, които добавят артикули в пазарската си кошница, няма да завършат процеса на поръчка. Изоставянето на количката за пазаруване е често срещан проблем, но за щастие има начин да подобрите процента на реализация сред този сегмент от вашата аудитория.

Говорим за пренасочване на реклами, с които вероятно сте запознати, ако някога сте забелязали реклама в социалните медии въз основа на продукт, който сте изследвали другаде. Ще трябва да настроите ретаргетинг на вашия сайт, но си струва инвестицията.

Основната причина е, че 98% от хората ще видят вашите реклами за пренасочване след напускане на уебсайта ви. Така че, ако някой случайно е затворил пазарската си количка, разсеял се е и не е могъл да завърши поръчката си или просто не е бил готов да направи покупка, можете да го върнете с целенасочена публикация.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.