Марко Ниавро е новият генерален директор на „Каменица” АД. Той поема поста от досегашния генерален директор Драган Радивоевич, който ще ръководи бизнеса на собственика на българския бирен производител, Molson Coors, в Сърбия и Черна гора, съобщават от компанията.
До настоящия момент Ниавро е заемал позицията директор „Управление на марките” за Molson Coors Europe – европейската дивизия на бирения гигант. Мениджърът е отговарял за глобалното развитие на стратегическите марки Staropramen и Carling, лицензионните брандове и централната дигитална маркетинг стратегия във всичките 10 държави от европейската структура на бирената компания.
По данни на AC Nielsen към месец юли т.г., „Каменица” е пазарен лидер у нас с 34.2% пазарен дял. Компанията си възвърна лидерската позиция както по обеми продажби, така и по приходи на българския бирен пазар по време на годишното управление на Драган Радивоевич. Заради постиженията си той се нареди сред 10-те най-успешни мениджъри в България за 2012 г.
Кой е Марко Ниавро?
Марко Ниавро притежава MBA от Университета по икономика в Загреб, Хърватия. Той започва кариерата си в бирения бранш през 2005 г. в Zagrebacka pivovara d.d., като през годините е заемал различни ръководни позиции в сферите на търговията и маркетинга, главно в Хърватия и Румъния. Той има над 11 години опит в бирената индустрия, като в периода 2011 – 2012 г. е заемал и позицията директор „Маркетинг” в Bergenbier S.A., Румъния.