Валентин Василев от dm: Една трета от асортимента ни е български

IMGP5993

„Близо една трета от продуктите ни са български. Това е много по-висок дял, отколкото в други страни, в които dm е представена, тъй като България има много дълги традиции в областта на козметиката и битовата химия, заяви управителят на dm България Валентин Василев на форума My Success in Retail, организиран от списание ENTERPRISE.

По думите му, дизайнът на магазините у нас е един от най-иновативните в Европа, тъй като веригата стъпи на местно ниво преди 4 години, но въпреки това пазарът може да очаква съвсем нова визия през идните няколко години.

Според Василев, една от най-добрите практики по отношение на клиентите в България са специалните намаления на най-малките, с която която компанията счита, че успява да бъде в помощ на родителите. Друга стратегия, към която dm се стреми у нас, е поддържането на трайно ниски цени, за разлика от обичайните тенденции за пускане на временни акции и промоции.

„Обучението е ключово за персонала, но в същото време служителите трябва да работят с усещането, че работят на хубаво място, което им дава сигурност“, категоричен е Василев.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.