Управляването на вашия бизнес възможно най-гладко е от решаващо значение в момента, тъй като изглежда, че повече компании ще изгубят битката. Време е да направите пауза и да се замислите, а след това да продължите напред с възможно най-много информация. Трябва да рационализирате бизнеса си, като същевременно да осъзнавате кога е време да поискате външна помощ.
Накратко, има малко място за грешки, ако искате бизнесът ви да изплува, и има няколко неща, които трябва да правите, за да поддържате бизнеса си, пише онлайн изданието business.com.
Киберсигурността трябва да е на първо място
Тъй като сега повече хора работят от вкъщи, повече лични устройства се използват за бизнес цели от всякога. Компаниите, които са имали политики за работа от дома и са въвели собствени устройства преди пандемията, са имали лесен преход, но компании, които никога не са очаквали да позволят този вид гъвкавост, бяха хванати неподготвени.
От началото на пандемията научихме, че опитите за хакерство и фишинг нарастват. Това е така, защото хакерите знаят, че повече хора работят от вкъщи, използвайки незащитени устройства, но също така и защото разбират човешката психология достатъчно, за да знаят, че в момента не мислим много рационално.
Хакерската активност се увеличава с 37% между февруари и март тази година. През 2018 г. 81% от инцидентите със сигурността са свързани със слаби или откраднати пароли, но пълната липса на протоколи за сигурност поради хаоса на пандемията е свързана с текущия ръст.
Докато компаниите се ориентират, протоколите за сигурност за ситуации като работата от дома трябва да бъдат първото нещо, което компаниите да разработват. Постоянно актуализирайте и коригирайте всичките си системи. Уверете се, че всички чувствителни данни са криптирани. Разработете мрежи с нулево доверие, в които служителите имат достъп само до това, което им е необходимо, за да си вършат работата.
Научете служителите си на практики за сигурност, за да намалите човешките грешки. Важно е да установите политики за персонала и служителите винаги да имат предвид опасенията за сигурността.
Поддържането на взаимоотношения с клиентите е от решаващо значение в момента
Отбивът на клиенти струва на бизнеса 136 млрд. долара годишно само в САЩ, а 34% от този отбив е неволен. Осигуряването на нови клиенти струва много повече, отколкото задържането на съществуващи клиенти. Намирането на нови клиенти по време на пандемия и икономическа рецесия не е това, върху което трябва да почива бизнесът и надеждите ви.
Има много начини да спрете бягството на клиенти. Упълномощете представителите на обслужването на клиенти да се ангажират смислено с тях. Дайте им автономия да вземат решения. Обучете служителите наистина да познават и разбират продуктите, които продават.
Винаги искайте обратна връзка, включително и от недоволните клиенти, за да знаете какво трябва да поправите.
Предотвратяването на напускане на клиенти е от решаващо значение в икономическия климат, причинен от пандемията. Фирмите трябва да поддържат силни връзките си с клиентите, ако искат да изплуват.
Втора част на материала можете да прочетете тук!