Бизнес уроците на кризата с коронавируса: Как да продължим напред? (II част)

Fayla-Computer-2

Управляването на вашия бизнес възможно най-гладко е от решаващо значение в момента, тъй като изглежда, че повече компании ще изгубят битката. Време е да направите пауза и да се замислите, а след това да продължите напред с възможно най-много информация. Трябва да рационализирате бизнеса си, като същевременно да осъзнавате кога е време да поискате външна помощ.

Накратко, има малко място за грешки, ако искате бизнесът ви да изплува, и има няколко неща, които трябва да правите, за да поддържате бизнеса си, пише онлайн изданието business.com.

Първа част на материала можете да прочетете тук!

Вашият уебсайт и маркетинг трябва винаги да са на ниво

Вашият бизнес уебсайт е вашата спасителна линия в момента. Хората проверяват за всякакви неща в интернет много преди да решат да станат клиенти. Уебсайтовете са новата валута, с която да привличате трафик.

По-важно от всякога е да се уверите, че уебсайтът ви се зарежда бързо, информацията е точна и актуална и имате протокол за имейл маркетинг, за да информирате клиентите за промени в бизнеса.

Добрата практика повелява уебсайтът ви да се зарежда за време то 3 секунди. Вашият хостинг доставчик е основата на вашия уеб сайт, така че ако не използвате правилния хостинг доставчик, това може да се отрази неблагоприятно на скоростта на зареждане.

Също така трябва да поддържате уебсайта си актуален, заедно с всички промени в работното време или процедурите. Наличието на начин за разпространение на тази информация до вашата клиентска база е също толкова важно. Тук влиза в действие изборът на услуга за имейл маркетинг.

Имейл бюлетинът е чудесен начин да уведомите клиентите си и за специални събития, които може да се окажат много полезни в настоящите условия. За всеки долар, похарчен за имейл маркетинг, възвръщаемостта е 45 долара, което е ROI от 4 400%.

Обновявайте периодично дизайна на сайта си

Погледнете вашите показатели, за да определите кое съдържание работи най-добре. Приемете това като ключ към желанията на клиентите си и планирайте внимателно около него.

Проучете всички отзиви, които сте получили за вашата марка и уебсайт, и съответно ребрандирайте.

Поставете си цели, като например ускоряване на времето за зареждане, улесняване на разплащането, ако продавате онлайн, и т.н., и след това измервайте напредъка си, докато работите за подобряване.

Разгледайте сайтовете на вашите конкуренти за неща, които харесвате, и неща, които правят по-добре.

Особено ако целият ви бизнес е онлайн, първостепенно е уебсайтът ви да функционира правилно, тъй като това е вашето цифрово (и единствено) недвижимо имущество. Не можете да си позволите лошо време за зареждане или нещастни клиенти, особено в момента, когато всички седят вкъщи и поръчват продукти онлайн.

Клиентът решава за около 5 стотни от секундата дали ще купи от вас въз основа на опита си с вашия уебсайт. Времето, което е прекарал на уебсайта ви, е важен показател за определяне дали той е удобен за потребителите.

Разказването на историята на вашата компания в дълбочина добавя автентичност, което е важно, когато клиентите решават дали да пазаруват от вас.

Оптимизираният сайт е по-лесен за намиране и използване от клиентите. Фокусирайте се върху вашите силни страни и вашата компания ще излезе от хаоса по-силна отпреди и ще процъфти по време на икономическото възстановяване.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.