Зимни послания в кампанията „Ти ли ще ми кажеш?“ на JTI България

Зимни послания в кампанията „Ти ли ще ми кажеш?“ на JTI България

JTI България продължава своята инициатива "Ти ли ще ми кажеш?" с фокус върху зимните активности на открито.

Кампанията е призив за отговорно потребителско поведение и цели намаляване на замърсяването чрез неправилно изхвърлени филтри от тютюневи продукти.

"Правилното изхвърляне на отпадъци е значима стъпка към опазването на околната среда. С тази кампания се стремим да насочим вниманието на потребителите към необходимостта от отговорно поведение и да ги насърчим да обмислят действията си, преди да изхвърлят филтъра си на неподходящо място, каквото например е снегът", коментира Димитър Найденов, мениджър "Корпоративни въпроси" в JTI България.

Кампанията "Ти ли ще ми кажеш?" се провежда за втора поредна година. През настоящата календарна година беше реализирано и лятно издание, насочено към отговорното потребителско поведение на плажа.

Зимното издание надгражда тези усилия, като използва нови, сезонни послания, разпространявани чрез радио и социални медии. Те подчертават необходимостта от правилно поведение спрямо околната среда и напомнят, че дори малките действия, като изхвърлянето на филтрите на предназначените за това места, имат голямо значение.

Инициативата "Ти ли ще ми кажеш?" се реализира в съответствие с изискванията на Наредбата за намаляване на въздействието на определени пластмасови продукти върху околната среда.

PR публикация на JTI България

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.