MEDIA Central Group ("MEDIA Central") и Flipp Group ("Flipp"), лидери в drive-to-store маркетинга на европейския и северноамериканския пазар, обявяват стратегическо партньорство.
В днешния бързо развиващ се ритейл сектор ефективната комуникация на офертите е от решаващо значение за достигане до интересуващите се от цените клиенти, които все по-често се информират чрез множество канали, преди да направят покупка. Революционното обединяване на силите на MEDIA Central Group и Flipp създава нов световен лидер в областта на drive-to-store маркетинга, който да се справя с предизвикателствата. Новата структура свързва хиляди водещи брандове и ритейлъри с повече от 400 милиона потребители на 27 пазара в Европа, Северна Америка, Латинска Америка и Австралия.
Партньорството увеличава иновациите в областта на ритейл маркетинга и ускорява разширяването на технологичните платформи и международния обхват. То ще осигури на клиентите несравним достъп до купувачите по целия свят, подкрепен от най-съвременни технологии за стимулиране на местните продажби. Същевременно то открива нови, целенасочени и измерими рекламни възможности за брандовете в развиващия се медиен сектор на ритейла.
Flipp, канадска технологична компания и лидер в областта на дигиталния мърчандайз, помага на големите брандове и ритейлъри в САЩ и Канада да оптимизират своите дигитални предложения. С инструментите за създаване и разпространение на локална реклама Flipp достига до милиони възхитени клиенти, като увеличава ефективността на маркетинговите инвестиции.
MEDIA Central Group е европейският играч номер едно в областта на маркетинга "drive-to-store", който предлага 360° решения, базирани на данни, на големи търговски вериги и брандове в Европа, Австралия и Латинска Америка. Групата включва класическо звено, в което MEDIA Central е пазарен лидер в областта на тактилната комуникация, и дигитално звено, обединяващо ShopFully, най-голямата европейска платформа за drive-to-store маркетинг, Offerista и Yagora. Компаниите ще запазят своя бранд и ще продължат да обслужват клиенти на съответните си пазари.
Инго Винанд, главен изпълнителен директор на Classic MEDIA Central: "С новото ни партньорство с Flipp последователно следваме пътя на глобализацията, за да предложим на нашите клиенти по света по-всеобхватни, съобразени с техните нужди и иновативни решения. В MEDIA Central комбинираме нашите силни страни и опит, за да подкрепим ритейл сектора като силен партньор във все по-сложната комуникация на оферти. Нашата цел е да работим заедно, за да овладеем предизвикателствата на глобалните пазари, като отчитаме техните специфични характеристики, и да предложим на клиентите си максимална добавена стойност."
Стефано Порту, главен изпълнителен директор на Digital MEDIA Central, коментира: "След обединяването на MEDIA Central и ShopFully през миналата година, тази сделка е естествената следваща стъпка в нашата стратегия, която създава глобалния лидер в областта на drive-to-store маркетинга. Използването на уникалната, задвижвана от изкуствен интелект, технологична платформа на ShopFully и Offerista и съвместните инвестиции в продукти и технологии ще ни позволят да предложим още по-голяма стойност на нашите клиенти по целия свят."
Майкъл Силвърман, главен изпълнителен директор на Flipp, добавя: "Купувачите очакват безпроблемно персонализирано изживяване по време на покупка, включващо както времето в магазина на място, така и онлайн. Това сливане бележи вълнуваща нова глава, която ни дава възможност да използваме комбинираната сила на Flipp и MEDIA Central, за да предоставим най-съвременни решения за придвижване до магазина. Това ще гарантира, че купувачите са снабдени с нужната информация за направата на покупка, а брандове и ритейлъри могат да използват промоциите, за да стимулират ангажираността на купувачите."
Очаква се сделката да приключи до четвъртото тримесечие на 2024 г., като подлежи на регулаторни одобрения и обичайни условия за приключване.
ЗА FLIPP
Основана през 2007 г., Flipp е технологична платформа, която преоткрива начина, по който хората планират седмичното си пазаруване. Най-големите брандове и ритейлъри в Северна Америка използват платформата Flipp, за да създават, подреждат и разпространяват дигитални визуални преживявания и съдържание за оферти на повече от 100 милиона купувачи. Домакинствата използват Flipp като основен инструмент за седмично пазаруване, за да решат какво да купят и къде да го купят. Средно Flipp помага на купувачите да спестят 45 долара от седмичните си покупки на хранителни стоки, стоки за дома, електроника, аптеки, облекло, консумативи за домашни любимци и др. За повече информация посетете corp.flipp.com.