Как изкуственият интелект ще промени бранда и рекламата

Как изкуственият интелект ще промени бранда и рекламата

Изкуственият интелект (AI) вече променя и създаването на реклами. Рискът от технологията е, че може да компрометира безопасността на марките.

С генеративния изкуствен интелект може да се очаква силните брандове да станат още по-силни, стига да успеят да жонглират с качеството и потребителите, пише Insider Intelligence.

Медията обобщава шест прогнози за ролята на изкуствения интелект в рекламата.

Генеративният изкуствен интелект има някои рекламни ограничения

AI е отличен в създаването на имейли до клиенти, целеви страници, реклами за търсене, социални реклами и електронни книги. Скоро технологията ще добави и видеореклами към своя репертоар.

Технологията обаче не е толкова добра в осигуряването на резултати без грешки и придържането към идентичността на марката. Генеративният изкуствен интелект позволява лесно създаване на правдоподобни реклами, имитиращи разпознаваеми марки. Това може да създаде проблеми с безопасността на марката.

Изкуственият интелект има скоростта и ефективността на машина, но в този машинен мащаб се пропуска качеството.

Масова персонализация

Генеративният изкуствен интелект ще може да коригира рекламите според контекста и потребителската идентичност.

Проверката на качеството и редактирането на персонализирани реклами в голям мащаб обаче е почти невъзможно в момента, което означава, че тези реклами ще трябва да излязат без човешка проверка.

Събирането на потребителска информация, необходима за създаване на тези реклами, също е предизвикателство поради AppTrackingTransparency, оттеглянето на бисквитките и регулаторните предизвикателства.

Марките ще си сътрудничат повече от всякога

Изкуственият интелект може да смеси по наистина интересни начини няколко марки. Това е добра новина за марките, но също така означава, че трябва да усъвършенстват силна идентичност. Брандът е по-важен в този свят, където тези AI инструменти правят всичко все по-лесно.

Машинно четими стилови ръководства

ChatGPT не може да разбере и следва стиловите ръководства по начина, по който са написани в момента. В бъдеще ръководствата ще са с инструкции, които са специално написани за генеративен AI.

Марките ще създават свои собствени AI модели, обучени на техните собствени данни

Очаквайте да видите повече марки, които разработват свои собствени модели, като BloombergGPT на Bloomberg.

Младите хора ще подхождат към изкуствения интелект с опасения

Младите хора не са напълно щастливи да живеят в бъдеще, управлявано от AI. Те се страхуват, че или ще бъдат заменени, или ще трябва да живеят в студен свят. Това впечатление може да се промени за по-младите служители, ако те мислят за AI като за начин да разбият статуквото, а не да заменят креативността.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.