ERP.BG предоставя всичко за дистрибуторския и ритейл сегмент в една софтуерна система

Anastas-Shopov

През последните години дистрибуторският бранш се променя с изключително бързи темпове под влияние на електронната търговия и други технологични тенденции. Битката за вниманието на крайните потребители става все по-трудна, а в добавка нови регулации в областта на продажбите в брой, личните данни и др. усложняват още повече работата на компаниите.

 

„В тези условия една дистрибуторска фирма има нужда от достатъчно гъвкаво решение, което може да й помогне да се променя заедно с изменящите се икономически условия и да бъде в крак с новите тенденции. Целта на нашия екип е да предоставим именно такова решение, включващо всичко, от което се нуждае един дистрибуторски бизнес и същевременно позволяващо лесно и бързо надграждане с нови функционалности и промени“ - коментира Анастас Шопов, изпълнителен директор на българската софтуерна фирма ERP.BG.

 

Създадената от компанията ERP система EnterpriseOne e не просто едно софтуерно решение, а цялостна екосистема за външни приложения, която разполага с мрежа от партньори, API интерфейс, улясняващ разработката на нови функции, както и вградени възможности за създаване на доработки от не – програмисти. По този начин, пренасяйки модела за писането на външни приложения, познат от сегмента на смартфоните, екипът й успява да обедини всички важни за дистрибуторските и ритейл компании функционалности на едно място, постигайки на практика пълна автоматизация на търговската дейност.

 

По-успешни продажби през повече канали

 

EnterpriseOne позволява продажби през всички възможни канали – уебсайт (електронен магазин), мобилни устройства, EDI, директно въвеждане, външни системи и др. На клиентите не се налага да променят своите навици, а служителите могат да обработват поръчките направо в ERP софтуера.

 

Пълноценно POS решение

 

EnterpriseOne е сред първите ERP системи със собствен интегриран POS (Point Of Sale) модул, което улеснява значително продажбите в търговските обекти и премахва нуждата от използване на външно POS решение.

 

Управление на отношенията с клиентите (CRM)

 

Интегрираният CRM модул автоматизира напълно отношенията с клиентите и същевременно създава персонално отношение към тях, предоставяйки на търговския екип ценна информация за историята на техните поръчки в контекста на работата.

 

Нови аналитични възможности – от дистрибуция към smart дистрибуция

 

Системите за бизнес анализи (BI – Business Intelligence) са един от най-бързо набиращите популярност типове бизнес софтуер заради уникалния поглед върху бизнеса, който предоставят. В EnterpriseOne бизнес анализите са интегрирани в самото ERP и са достъпни в контекста на работата.

 

СУПТО регистрация и съответствие с Наредба-18

 

EnterpriseOne е една от първите ERP системи у нас, успешно регистрирани като СУПТО (Софтуер за управление на продажбите в търговски обект) съгласно изискванията на Наредба-18 и клиентите, използващи системата, могат да бъдат спокойни, че тяхната дейност отговаря на изисквания на НАП по отношение на тази регулация.

 

Мобилност и продажби в движение

 

Към ERP системата е разработено Android базираното мобилно приложение Mobile Seller, което превръща смартфона или таблета в пълноценно устройство за мобилни продажби.

 

По-гъвкаво ценообразуване

 

С модул Ценообразуване на ERP системата дистрибуторските фирми могат да обработват едновременно няколко ценови листи масово за много продукти и да задават видове разходи за придобиване и маржове. Модулът позволява също процентно формиране на нови ценови листи, както и договаряне на различни цени с всеки клиент, съобразно историята на взаимоотношенията или други фактори.

 

Нови маркетингови възможности

 

Комбинацията от пълноценен CRM модул, вградените функции за обединени комуникации и гъвкавото ценообразуване създава редица нови възможности за провеждане на кампании, организиране на промоции и таргетиране на специфични групи потенциални клиенти, дигитализирайки изцяло маркетинга.

 

Автоматизирано фактуриране

 

С EnterpriseOne процесът на фактуриране и управление на плащанията е напълно автоматизиран, което спестява време на екипите и подобрява обслужването на клиентите. Автоматизирани са също осчетоводяването на списък от фактури и начисляването на допълнителни суми по фактурата – ДДС, транспорт и др., контролирането на кредитния лимит, издаването на обобщени фактури за няколко експедиции, както и на проформа фактури.

 

Скалируемост и гъвкавост

 

ERP системата е изцяло „облачна“, което я прави изключително скалируема съобразно нуждите на клиента, позволявайки му да създава или закрива нови работни места, отговаряйки на променящите се икономически условия.

 

Управление на търговски екипи

 

Модулът Дистрибуция оптимизира управлението и контрола на търговските екипи. С него можете да дефинирате търговци и търговски екипи, да определяте търговски цели, например по обща сума от продажби, промоционални пакети, бонусни програми и др., както и и да следите изпълнението на поставените цели.

 

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.