Ericsson ще купува FYI Television

fyi_television_top

Ericsson обяви намерението си да придобие FYI Television, основен доставчик на метаданни и богато медийно съдържание, базиран в Гранд Прери, Тексас. Придобиването, което в етап на приключване на сделката, ще подсили лидерската позиция на Ericsson в областта на излъчването и медийните услуги. FYI Television събира и разпространява развлекателно ТВ съдържание и линейни данни от над 9000 ТВ мрежи дневно, агрегирайки информацията в специализирани формати за различните си клиенти – цифрови, медии, анализатори и други, които ги ползват на своите свързани устройства като таблети, телефони, настолни компютри, интернет портали и геймърски конзоли.

Нарастващият обхват на ТВ и видео услугите, достъпни през разнообразни устройства, създава широка гама от възможности за избор от страна на зрителите. Според последното проучване на Ericsson ConsumerLab, 50% от зрителите на линейни ТВ програми казват, че не могат да намерят добри програми, които да гледат всеки ден, което подчертава важното значение на откриването на подходящо съдържание. Комбинацията от експертизата в областта на метаданните и интеграционните услуги на FYI Television от щатския пазар с водещата позиция на Ericsson в тези област на европейския пазар ще създаде мощна глобална сила в откриването на съдържание. Независимо дали зрителят иска да гледа линейна програма или видео по заявка, Ericsson ще гарантират, че той ще открие нужното му съдържание по всяко време и навсякъде, и то в правилния формат.“

Магнус Мандерсон, изпълнителен вицепрезидент и ръководител на бизнес отдел Global Services в Ericsson, сподели: "С развитието на ТВ индустрията, поведението при гледане на телевизия се променя и ние вярваме, че висококачествените и богати метаданни ще бъдат ключов компонент за персонализираното ТВ изживяване. С нашите възможности за работа с телевизионни платформи и откриване на подходящо съдържание, ние ще помогнем на нашите клиенти да подобрят видео изживяването и да открият нови възможности за приходи. Опитът и клиентска база на FYI Television в САЩ са чудесно допълнение към Ericsson и ще бъдат неразделна част от нашата стратегия за растеж. Това ще засили нашата позиция като един от водещите доставчици на медийни услуги в света."

Служителите на FYI Television ще се присъединят към отдел „Business Line Broadcast & Media Services“, който е част от бизнес поделението „Глобални услуги“ на Ericsson. Придобиването се очаква да приключи през първото тримесечие на 2016 г.

По-рано тази година, Ericsson създаде център за излъчване и медийни услуги в САЩ, базиран в Атланта, Джорджия. В момента компанията предоставя от този център услуги за скрити надписи за радио- и телевизионни оператори по целия свят, с планове да предложи и услуги за видео описание през следващите месеци.

Всеки ден хора от всички континенти гледат телевизионни програми, подготвени, управлявани и излъчвани от над 2500 служители на Ericsson в Европа, Близкия изток, Азия и САЩ.

Ericsson е най-големият доставчик на услуги за откриване на съдържание в Европа, предоставяйки метаданни, изображения, препоръки и търсачки на над 3000 ТВ канала на повече от 30 езика. Всяка година Ericsson разпространява над 2,7 млн. часа програми на повече от 90 езика чрез над 500 ТВ канала в целия свят. В допълнение, компанията предлага повече от 200,000 часа надписи всяка година - 80,000 часа от които са на живо.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.