Заслужава ли си създаването на фирмена страница в LinkedIn?

Заслужава ли си създаването на фирмена страница в LinkedIn?

Маркетингът в социалните медии е от съществено значение за малкия бизнес. Всяка социална платформа предлага възможност за намиране и директна комуникация със съществуващи и целеви клиенти.

LinkedIn е популярна платформа, която професионалистите използват, за да работят в мрежа и да прокарват своите кариерни пътища. Функциите ѝ за бизнес мрежи могат да помогнат на организациите да стимулират растежа, да наемат най-подходящите за тях таланти, да установят авторитет, да изградят доверие и да насърчат професионална поддържаща мрежа.

Business.com обобщава ключовите съвети за създаване на страница на компания в LinkedIn и за развиване на бизнес през платформата.

За създаване на бизнес профил в LinkedIn е необходим личен акаунт и потвърден имейл адрес. Това става в шест стъпки.

- Отидете до уеб страницата за създаване на страница на LinkedIn и изберете Компания.

- Попълнете подробностите за вашата компания, включително име на фирма, уебсайт, индустрия, размер на организацията, тип бизнес и слоган. Можете да зададете LinkedIn URL на вашия бизнес - например "linked.com/mycompanyname". Можете също така да качите логото на фирмата си (препоръчва се размер 300 x 300 px).

- След като въведете цялата необходима информация, поставете отметка в полето за потвърждение, за да потвърдите, че сте официален представител на компанията. Изберете Създаване на страница.

-След тази стъпка вече е активен URL адресът, който посочихте в предишната стъпка. LinkedIn препоръчва да изпълните допълнителни стъпки, за да увеличите трафика към страницата на вашата компания с до 30 процента.

Първата от тези стъпки е да въведете описание до 2000 знака на компанията и продуктите и услугите, които предлагате. Можете също така да споделите телефонния си номер и годината на основаване на вашата компания.

Въвеждането на адрес, специалности, работни места, различни ангажименти - кариера и професионално израстване; възможности за обучение; разнообразие, справедливост и включване; екологична устойчивост; социално въздействие и т.н., добавяне на формуляр за генериране на потенциални клиенти, както и на хаштагове към страницата. Тук е мястото и да поканите хора да ви последват лично, както и страницата на компанията ви.

Има ли разлика между лични и бизнес акаунти в LinkedIn?

Има няколко разлики между лични и бизнес акаунти в LinkedIn. Личните страници на LinkedIn принадлежат на физически лица, докато фирмените страници принадлежат на фирми и организации. Вашият личен акаунт има "връзки", но вашата фирмена страница има "последователи". Можете да публикувате чрез лични акаунти и фирмени страници. Можете обаче да пускате реклами само чрез фирмени страници.

Личните акаунти са по-добри за изграждане на вашата лична марка, така че да станете доверен експерт във вашата област. Фирмените страници са по-добри за изграждане на репутацията, доверието и връзките на вашия бизнес.

Фирмените страници също са чудесни за набиране на персонал.

Бизнес профилите на LinkedIn (фирмените страници) предлагат ценни маркетингови възможности за бизнеса. Последователите могат да се абонират, за да виждат публикации от вашата компания.

Ако имате няколко марки или сте част от група компании, създаването на отделна фирмена страница за всяко предприятие може да има смисъл. Това избягва потенциала от претоварване с информация, тъй като последователите на една марка може да видят съдържание от други марки, което не ги интересува.

Можете да създадете толкова фирмени страници, колкото искате. Подхождайте стратегически коя ще изберете да бъде основната страница на компанията. Хората често спират да четат след първата обява, така че поставете най-важния бизнес на първо място.

Отличен начин да използвате фирмените страници е да се съсредоточите върху свързването с конкретни целеви аудитории. Създавайте различни публикации за различни аудитории на фирмените страници.

Помислете за маркетингови стратегии за съдържание, които можете да използвате, за да стимулирате ангажираността на аудиторията, и използвайте инструменти за анализ, за да измерите успеха си. LinkedIn има какво да предложи на бизнеси от всякакъв размер. Ако никога не сте обмисляли създаването и поддържането на фирмена страница в LinkedIn, може би е време да преразгледате идеята.

Ако искате да сте в крак в тенденциите и иновациите в търговския сектор и индустрията, посетете първото retail събитие за годината: Retail & Manufacturers Community Day. Вижте повече за лекторите и условията за регистрация на сайта на събитието: https://retailsummit.enterprise.bg/

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.