Време е търговците да обърнат внимание на поколението Алфа

Време е търговците да обърнат внимание на поколението Алфа

Милениалите са съвременните млади родители. Представителите на поколението Z навлизат в работната сила.

Колелото на времето завъртя ново поколение, на което търговците да обърнат внимание: поколението Алфа, пише insiderintelligence.com.

Най-възрастните представители на това поколение, повлияно от пандемията, са на крачка от юношеството, а търговците трябва да обърнат внимание на това как днешните деца се различават от своите по-големи братя и сестри от поколението Z.

Представителите на поколението Алфа са разнообразни и дигитални. Това са децата, родени от 2012 г. досега, т.е. най-възрастните от тях са на 11 години.

Бъдещото поколение е по-разнообразно от останалата част от населението, особено в САЩ, показват данни на Бюрото за преброяване на населението в Америка.

Поколението Алфа ще е най-голямото поколение в историята - до 2025 г. представителите му ще надвишат 2 млрд. души, според RetailWire. Това поколение вече съставлява 13% от населението на САЩ.

Над 73% от децата под 12 години в САЩ използват интернет, а близо 17% са потребители на смартфони, според различни данни. Поколението е буквално потопено в мобилната реалност.

Те не просто заемат смартфоните на родителите си. Според прогнози до 2026 г. 10,2 милиона деца в САЩ ще притежават смартфон.

YouTube, YouTube и още YouTube: Това е мястото, където децата прекарват времето си със смартфони. Повече деца гледат YouTube, отколкото TikTok, Disney+ и дори Netflix. Близо 57% от децата под 12 години в САЩ използват YouTube, което означава, че платформата има по-голямо проникване сред най-младите потребители, отколкото сред тези на 65 и повече години.

Само 5,1% от децата под 12 години в САЩ използват TikTok, но този дял може да се увеличи, тъй като TikTok е по-млад от повечето потребители от поколението Алфа.

Как търговците могат да хванат и задържат вниманието на представителите на поколението Алфа: с автентичност, интерактивност и геймификация.

По същия начин, по който поколението Алфа се ражда със смартфон в ръцете си, те се раждат за игри. Маркетолозите трябва да се възползват от това, като прикрепят възможности за игри към марки, както Lego има на своя уебсайт, или изградят изживявания в игри като Roblox.

Интерактивността е важна и извън игрите. Като истински дигитални експерти представителите на поколението Алфа могат веднага да забележат платено промоционално съдържание. Търговците могат да се предпазят от превъртане, като използват анкети и атрактивни промоции.

Другият вариант е да се заобиколи проблемът, като се използват естествени реклами във видеоклипове в YouTube.

За поколението, което е посещавало онлайн училище в ранна възраст, никое разстояние не е твърде далеч, когато става въпрос за свързване или пазаруване. Поколението Алфа има повече от желание да пазарува в световен мащаб, така че не се страхувайте да мислите мащабно.

Внимавайте и за регулации: в речта си за състоянието на Съюза президентът на САЩ Джо Байдън призова законодателите да "забранят насочената реклама към деца". Въпреки че въвеждането на реална забрана изглежда малко вероятна, по-строгите политики за поверителност за данните на децата са напълно възможни. Затова не прекалявайте с насочените реклами за деца.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.