Въздействието на съдържанието в дигиталния маркетинг

Въздействието на съдържанието в дигиталния маркетинг

Маркетингът със съдържание се превърна в жизненоважна част от дигиталния маркетинг и продължава да бъде по-популярен от всякога.

Маркетингът със съдържание е форма на маркетинг, използвана за привличане и задържане на клиенти чрез съдържание, пригодено специално за конкретна аудитория, пише Forbes. Съдържанието може да бъде всякакво - от публикация в блог, инфографика, видео или комбинация от гореспоменатите.

Идеята зад маркетинга на съдържание е, че ако създадете ценно и подходящо съдържание за вашата аудитория и го предоставите безплатно, то хората ще се превърнат в отдадени фенове, които ще искат да чуват повече за/от вас и да се ангажират с вас.

Това позволява на марките да се свързват с аудиторията си по начини, по които никога преди не са могли. Всъщност, според HubSpot, 90% от маркетолозите използват план за маркетинг със съдържание, за да продължат да инвестират същата сума в канала, а Content Marketing Institute отбелязва, че 66% от фирмите очакват да увеличат своя бюджет за маркетинг със съдържание през 2022 г.

Ключът към успеха на търговците е да предоставят висококачествено съдържание, което да генерира експозиция и да увеличи трафика към техните уебсайтове. Написаното също трябва да бъде привлекателно, ангажиращо и лесно за четене.

Маркетингът със съдържание е мощна стратегия за бизнеса да популяризира своите продукти и да генерира потенциални клиенти. Когато се прави правилно, това може да помогне на брандовете да се свържат с целевата си аудитория. Ако съдържанието е ангажиращо и подходящо, много по-вероятно е потребителите да останат на сайта, да щракнат върху връзките и да направят покупки.

Предимства на маркетинга със съдържание

Съдържанието е ключово в маркетинга, тъй като е това, което привлича и ангажира клиенти, а маркетингът със съдържание може да бъде изключително полезен за бизнеса, който иска да пробие сред нова аудитория и да постигне целите си за приходите.

Ето само няколко причини, поради които бизнесът трябва да инвестира в маркетинг със съдържание.

Утвърждава ви като експерт

Маркетингът със съдържание поставя вас и вашата организация в позицията да бъдете разглеждани като лидер на мнение във вашата индустрия. Колкото повече знания споделяте с аудиторията си по дадена тема, толкова по-лесно става да се утвърдите като експерт.

Привлича трафик към сайта ви

Качественото съдържание се споделя онлайн, което означава повече трафик към вашия сайт. Колкото по-ценно е вашето съдържание, толкова по-голямо количество трафик привлича. Това в крайна сметка може да създаде повече възможности за вас да конвертирате потенциални клиенти в реални клиенти.

Помага ви да изградите взаимоотношения с клиентите

Маркетингът със съдържание не работи само за продажбите. Става дума и за изграждане на взаимоотношения. Когато предоставяте ценно съдържание, клиентите ви виждат като някой, който се грижи за техния успех. Това изгражда доверие и лоялност, което води до повече продажби в бъдеще.

Рентабилност

Контент маркетингът е един от най-рентабилните начини да достигнете до вашата целева аудитория. Не се нуждаете от голям бюджет, за да произвеждате висококачествено съдържание, което ангажира клиенти и привлича трафик към вашия сайт. Всичко, от което се нуждаете, е ценно съдържание в социалните медийни платформи и образователни, проницателни и полезни блог постове.

Преодоляване на предизвикателствата при създаването на съдържание

Създаването на съдържание не е толкова лесно, колкото повечето хора си мислят. Някои от основните предизвикателства, пред които са изправени дигиталните маркетолози с маркетинга със съдържание, включват създаване на съдържание, което генерира потенциални клиенти, намиране на нови идеи и създаване на материали, които получават високи нива на онлайн управление.

Ето няколко начина за преодоляване на предизвикателствата.

Водене на дневник за идеи за съдържание

Дневникът с идеи за съдържание е повече от просто тетрадка с най-добрите идеи за съдържание в блога ви. Това е мястото, където записвате отрицателни и положителни отзиви от аудиторията си и където създавате нови идеи за съдържание. Може да е трудно да запомните всичките си страхотни идеи, така че наличието на добре организиран дневник ще ви улесни да ги уловите, когато ви хрумнат, дори ако не ги приложите по-късно. Също така може да ви помогне да проследите кои теми вече сте обхванали.

План за съдържанието

Когато създавате съдържание, е важно да се уверите, че сте добре организирани и имате план за всяка част от съдържанието, преди да започнете. Това ще гарантира, че вашето съдържание е добре написано и ефективно за вашата аудитория, тъй като лошото съдържание ще доведе до лоши резултати.

Тествайте и измервайте ефектите

Тестването и измерването на ефектите от вашето съдържание е мощен начин да откриете какво работи и кои области се нуждаят от подобрение. Това помага да се определи дали съдържанието достига до вашата целева аудитория и дали има желания ефект.

Накратко, ако търсите начин да подобрите маркетинговата си стратегия, за да привлечете трафик и да увеличите приходите, тогава маркетингът със съдържание е най-добрият ви залог да обърнете нещата. Той е ефективен, достъпен и ви помага да изграждате взаимоотношения с клиентите, стига да сте организирани и да подготвяте съдържание внимателно и с план.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.