Големи играчи като TikTok, Meta и Google разкриха нови партньорства, AI иновации и решения за рационализиране. Ето три ключови развития, които може да сте пропуснали.
Партньорства в TikTok
TikTok си партнира с iSpot и Nielsen за проследяване на кампании на различни платформи. Платформата също така си партнира с Paramount и Националната хокейна лига, за да позволи на рекламодателите да поставят реклами заедно със съдържанието си чрез програмата Pulse Premiere на TikTok.
Партньорствата с платформи за измерване ще помогнат за преодоляване на предизвикателствата пред рекламодателите при сравняване на кампании. Първите две партньорства позволяват на TikTok да предлага първокласно съдържание.
Тъй като TikTok се изправя пред потенциална забрана в САЩ, платформата се опира на партньорства, които я поддържат уместна за марки, които иначе биха могли да избягват евентуално залязваща платформа. Заложени са 10,42 милиарда долара приходи от реклами, които Emarketer прогнозира, че TikTok ще получи тази година.
AI рекламни иновации в Meta
Meta представи нови рекламни инструменти, задвижвани от AI, които правят предложения на създателите и позволяват на рекламодателите да осъществяват кампании с помощта на изкуствен интелект. Инструментите ще допринесат за прогнозните 64,63 милиарда долара рекламни приходи на Meta в САЩ тази година.
Meta се състезава с Microsoft, Amazon и Google, за да спечели AI надпреварата. Генерираните от AI реклами доказват мощната позиция на компанията.
Простота при покупката на реклама от Google
Google обяви централизирана платформа от страната на търсенето (DSP), която ще бъде интегрирана в Display & Video 360 (DV360). Платформата консолидира фрагментирани предложения за стрийминг в една централизирана услуга за закупуване на CTV реклами, според презентацията на компанията.
Google се възползва от господството на YouTube, за да печели от реклама. Ходът вероятно ще се изплати. Emarketer прогнозира, че рекламните приходи на Google в САЩ ще достигнат 77,49 милиарда долара тази година.