Шест стъпки за успешен маркетинг в LinkedIn

Шест стъпки за успешен маркетинг в LinkedIn

Пандемията намали физическите взаимодействия и издигна онлайн маркетинга до ролята на критичен инструмент за оцеляване, т.е.защита на бизнеса от несигурност и рискове от настоящето и бъдещето.

Освен останалите социални мрежи, така популярни за продажби, LinkedIn също се превърна в надеждна платформа за работа в мрежа, генериране на лийдове и продажби. Това може да бъде идеалното място да започнете, да създадете фунията си за генериране на лийдове и да защитите бизнеса си в бъдеще.

Как да направите бизнеса си по-устойчив, като използвате LinkedIn - вижте съветите на онлайн изданието entrepreneur.com.

Спечелете цифрово доверие

Можете да използвате някои от същите принципи, за да спечелите цифрово доверие както за вашия професионален профил, така и за фирмената страница. Целта да създадете цифрова надеждна марка. Това ще увеличи лоялността чрез участие в онлайн общност, уместност и споделяне на съдържание, както и цялостното потребителско изживяване при консумиране на информация и взаимодействие с вашите публикации и статии.

Изградете правилната мрежа

Подобно на офлайн маркетинга, LinkedIn също зависи от препоръките и препоръките. За разлика от офлайн дейностите, вашите взаимодействия са на публично място и имат потенциал автоматично да означават положителна връзка с лицата, вземащи решения, лидерите на мисълта и влиятелните лица.

Източници на стратегически ресурси

LinkedIn е дом на ценно съдържание, което се публикува ежедневно от надеждни експерти в индустрията и лидери на мисълта. Навременният и безплатен достъп до ценна информация от първоизточниците може да послужи като ценен принос към вашата бизнес стратегия, както и към маркетинга на вашето съдържание.

Смесвайте проверими данни с уникални прозрения

Това е от съществено значение за привличането на ангажираност. Ако вашето съдържание е видимо за правилната мрежа от сътрудници - т.е. експерти, влиятелни лица и целева аудитория, вие не само печелите тяхното доверие и проницателни отговори, но също така започвате да изграждате последователи, което може да помогне за разширяване на вашата мрежа за разпространение експоненциално.

Тъй като LinkedIn е социална мрежа, управлявана от съдържание, голяма част от вашите данни могат да бъдат получени от съдържанието в LinkedIn и да се смесват със собствените ви прозрения, за да генерират оригинално съдържание.

Оптимизирайте съдържанието си за по-добро търсене и повече полезност

Има лесни начини да направите оптимизация за търсачки (SEO) за всякакъв вид съдържание, като профили или фирмени страници, текст или видео, насочени към данни или публикации. Това може да помогне за прецизиране на параметрите за идентифициране на вашата целева аудитория и консумирането на вашето съдържание. ценете къде се вписвате и как вашата марка може да бъде по-привлекателна. Ако искате да спестите време и усилия, можете да изберете план за платено членство като Sales Navigator и също така да потърсите насоки от консултант по LinkedIn.

Подгответе вашата емисия, като следвате и прекратявате следенето на хора, за да "обучите" алгоритъма на LinkedIn да ви показва само публикации, които ви интересуват, или от вашия "идеален клиент".

Насърчаване разпространението на Р2Р съдържание

LinkedIn Marketing не е само създаването на мрежа от хора, които консумират вашето съдържание. Става въпрос и за създаване на общност от потребители, които разпространяват вашето съдържание. С други думи, трябва да насърчавате мрежа от човек до човек (P2P), като стимулирате взаимоотношенията с активни инфлуенсъри и също така насърчавате приноса на последователите, които подобряват вашата видимост в тяхната мрежа.

Дори харесване или коментар може да подобри видимостта ви и ако последовател вижда ангажираност от своята мрежа, някои от тях могат да изберат да споделят или да разпространяват съдържанието ви.

Неподражаемият "златен час", в който разполагате с един час след публикуване на публикация, за да спечелите най-голяма сила, току-що беше изоставен от LinkedIn и публикациите все още се показват във вашата мрежа до една седмица след публикуването.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.