Шест съвета за постигане на повече запазвания на публикации в Instagram

Шест съвета за постигане на повече запазвания на публикации в Instagram

Запазването на постове в Instagram беше пуснато през 2017 г. Сега това е популярен показател сред инфлуенсъри и брандове за отчитане на представянето на публикациите.

Целта на запазванията в Instagram е да се маркират публикациите, които потребителите да гледат по-късно. На потребителите им се дава възможност и да категоризират своите отметки като колекции, пише entrepreneur.com.

Авторите на постове могат да видят колко хора са си запазили публикациите им. След като се появи функцията за скриване на харесванията, запазването на публикации излязоха на преден план.

"Запазванията са подобни на харесванията." Помислете пак!

Много търговци смятат, че запазванията на публикации са същата суета, като харесванията. За разлика от харесванията обаче, запазванията са мощен показател за ангажираност.

Хората може да харесат публикациите ви по различни причини: може да е харесване в замяна на ваше харесване; защото сте използвали спам хаштаг в публикацията си; може да харесват нещо в самата публикация, а не новия ви маркетингов трик.

Трудно е да се заключи от броя на харесванията, получени за публикация, какво наистина се харесва и къде е границата със суетата. Запазванията обаче ви позволяват да определите какъв тип публикации се оценяват от публиката.

В допълнение, това ви казва дали вашето съдържание действително добавя стойност към вашата аудитория. Създателите могат също така да разработят ефективна стратегия за съдържание, като анализират моделите на запазване.

Защо хората запазват публикации в Instagram

Обикновено това се случва, защото потребителите намират публикацията за ценна и искат да я виждат и по-късно. Освен това запазването в Instagram е резултат от емоционални задействания, а не логични.

Може да се каже, че автентичното, вярно, информативно, подходящо и забавно съдържание е по-вероятно да бъде запазено.

Знайте, че потребителите се свързват повече с човешки лица. Имаше време, когато Instagram беше населен главно с цитати и снимки. Откакто видеоклиповете се появиха, идеята, че публиката се свързва по-добре с лицата, става все по-силна. Тъй като хората са социални животни, те се свързват по-добре с индивид или човешко лице. Такава връзка между марката и аудиторията изгражда доверие и последователи - което води до повече запазвания на публикации.

Заложете на надписите. Instagram позволява 2200 знака в надпис. Така че това е перфектна възможност за бизнеса да добави контекст към своята публикация. По този начин постовете стават по-подробни и информативни, а оттам си заслужава и да бъдат запазени.

Надписите трябва да добавят стойност към публикацията. Отнасяйте се към пространството за надписи като към платформа за микроблогинг. Така и потребителите ще прекарват повече време в публикациите ви, което ще подобри времето им за престой.

Използвайте инфографики. Въпреки че лицата помагат на бизнеса да се свърже по-добре с аудиторията си, графичните ефекти не са чиста загуба. Инфографиката играе огромна роля в обучението на аудиторията. Изследване на Springer заключава, че хората, следващи указания с текст и илюстрации, се справят с 323% по-добре от тези, които следват указания без текст и илюстрации.

Не спестявайте от качество на публикациите

Висококачествените визуални елементи са сърцето на Instagram и играят важна роля за получаването на повече харесвания и запазвания. Хората са склонни да съдят по външния вид. И така, привлекателната и лесна за окото графика играе важна роля.

Ако създавате reels, заложете на настройките. Включете добра светлина, по-добър фон и подходяща видео графика с високо качество. Според Brain Rules хората запазват 65% от информацията, ако същата информация е съчетана с подходящо изображение.

Различните видове съдържание правят чудеса

Запазването на публикациите зависи най-вече от типа съдържание, което публикувате. Например цитатите са добре известни с това, че мотивират потребителя поради техния коучинг фактор, убедителен и мощен език и човешкото желание да следват стъпките на лидерите, казва Fast Company. Те получават повече запазвания от потребители, които искат да ги погледнат по-късно.

Ексклузивни съвети и трикове, вечнозелено и носталгично съдържание във вашата стратегия могат да ви донесат повече запазвания. Освен това можете да комбинирате всички тези типове съдържание, вместо да се придържате към едно нещо.

Проследявайте запазванията

Не можете да видите запазванията, ако не сте преминали към професионален акаунт. Отидете на "Настройки" и след това на "Акаунти" във вашето приложение Instagram. Изберете "Превключване към професионален акаунт". След като сте готови, можете да проследите запазванията за бъдещи публикации.

Единият начин за проследяването им е чрез емисията. Отворете всички публикации, които сте публикували след превключване към професионален акаунт. Ще намерите опция преди надписа, който казва "Преглед на статистиката". Кликнете върху него, за да видите броя на записванията.

Другият начин е чрез прозренията. Отидете на "Прозрения" на страницата на вашия профил. Докоснете "Съдържание, което сте споделили". Докоснете филтъра "Обхват" и изберете "Запазване" от падащото меню. Въз основа на избраната продължителност във филтъра той ще ви покаже броя на запазванията на вашите публикации.

Въпреки че запазванията са по-добър показател от харесванията, те все още са далеч от това, което генерира приходи за бизнеса. Можете да преследвате запазвания, но не се забравяйте и не пренебрегвайте показателите, които наистина имат значение и определят възвръщаемостта на инвестициите в рекламата.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.