Седем прости дигитални маркетинг съвета, които работят

Седем прости дигитални маркетинг съвета, които работят

Няма съмнение, че дигиталния маркетинг е жизненоважен за успеха на вашия бизнес. Упадъкът на традиционната онлайн реклама тласна бизнеса да използва по различен начин съвременните онлайн технологии, за да достигне до клиентите.

Отминаха дните на рекламите на повърхностно ниво - днес дигиталният маркетинг е фокусиран върху достигането и създаването на връзка с потребителите, пише business.com.

Когато се използва правилно, дигиталният маркетинг позволява на вашия бизнес да се насочи към и да достигне до своя пазар, като привлича нови клиенти, осъществява повече продажби и постига дългосрочен растеж. Сложността на цифровите технологии обаче може да затрудни определянето на правилната стратегия за вашия бизнес.

Има седем прости принципа, които да приложите, за да оптимизирате плана за дигитален маркетинг на вашия бизнес.

Заложете на актуална оптимизация за търсачки

Сега живеем в свят, който непрекъснато се обновява с различни тенденции, движения и нова информация. Това се превръща в жизненоважен фактор при оптимизирането на търсачките, тъй като дори Google актуализира своя алгоритъм повече от 100 пъти годишно. Важно е да поддържате SEO стратегията си актуална, за да сте сигурни, че вашият продукт или услуга са видими онлайн и достигат до техния пазар.

Актуализирайте своите SEO техники веднъж на тримесечие. Обърнете специално внимание на вашите ключови думи и броя търсения, които те генерират на месец. Намерете ключови думи, които стимулират вашия бизнес, и следете всички промени в цикъла на търсачката.

Използвайте блогърското движение

Всеки ден ново съдържание става достъпно онлайн, което има потенциала да намали видимостта на вашия бизнес. За да останете на върха на дигиталната маркетингова игра, използвайте блоговете във ваша полза.

Публикуването на съдържание, което е ценно и подходящо за вашия пазар, помага за привличане на трафик към уебсайта на вашия бизнес и страниците в социалните медии. Деветдесет и един процента от потребителите са по-склонни да купуват от автентична марка, отколкото от генерична. Публикуването на съдържание дава на вашите потребители усещане за автентичност и индивидуалност. Това допълнително укрепва връзките между вашата марка и клиентите.

Не забравяйте, че всяка публикация, която създавате, е още една индексирана страница на вашия уебсайт, което увеличава видимостта на вашия бизнес онлайн и показва на търсачките, че уебсайтът ви е активен.

Поддържайте съдържанието си удобно за мобилни устройства

Да бъдеш напред в дигиталния маркетинг означава да си достъпен във всички дигитални платформи. Вашето маркетингово съдържание може да изглежда страхотно на настолен компютър, но проверете дали е представено също толкова добре на мобилно устройство. За да сте сигурни, че уебсайтът ви е удобен за мобилни устройства, погледнете размера на изображенията, разположението на съдържанието и структурата на URL адреса.

С бързия темп на днешния онлайн бизнес пейзаж една малка неприятност може да доведе до загуба на клиенти. Уверете се, че вашето онлайн съдържание е лесно разпознаваемо, достъпно и ангажиращо на всички устройства. По този начин вашият бизнес изглежда по-легитимен за потребителите.

Използвайте имейл маркетинг

Имейлът се превърна в жизненоважна платформа за кореспонденция между физически лица и фирми. Освен това, с широкото разпространение на мобилните приложения, потребителите вече могат да имат достъп до своите имейли по-лесно от всякога. От 2014 г. процентът на отворени имейли се е увеличил със 180% на мобилни устройства, утвърждавайки имейла като по-евтина алтернатива на други форми на мобилни известия (като текстови съобщения).

Използването на имейл във вашата стратегия за дигитален маркетинг увеличава обхвата ви и дава възможност за още една възможност да се свържете с клиентите си - особено след като вашето съобщение може да бъде персонализирано, достъпно на множество устройства и имате повече пространство, за да предадете съобщението си.

Имейлите достигат до вашите потребители директно, без да са натрапчиви. Най-важното е, че имейлът е напомняне на вашите клиенти за вашата марка, като по този начин увеличава известността на вашия бизнес.

Това, което е най-важно във вашия план за дигитален маркетинг, е установяването на добри отношения с вашата клиентска база - и за да направите това, не забравяйте да дадете приоритет на автентичността и индивидуалността на вашата марка във вашите комуникации.

Използвайте социални медии

Много фирми се опитват да влязат изцяло в маркетинга в социалните медии или да го избегнат напълно. Вместо да решите да предприемете скок с кампании в няколко социални медийни платформи, придържайте се към една или най-много две - тези, които вашите съществуващи и потенциални клиенти използват най-много. Това ви позволява да генерирате последователно и ангажиращо съдържание, без да се разтягате твърде много.

Някои платформи ще ви позволят да споделяте между тях. Важно е също така да създавате съдържание с оглед на платформата. Facebook и Instagram са напълно различни платформи и най-добре представящото се съдържание е различно за всяка от тях.

Имайте предвид аудиторията, когато използвате маркетинг в социалните медии. Над 75% от хората на възраст 18-49 години използват Facebook, според Sprout Social. Седемдесет и пет процента от тези на възраст 18-24 години използват Instagram, като броят рязко намалява с нарастването на възрастта след 24.

Използвайте инфлуенсър маркетинг

Инфлуенсър маркетингът е да накарате някой, който се ангажира с вашата целева демографска група, да предлага вашия продукт вместо вас. На инфлуенсърите често се вярва повече, отколкото на маркетинга директно от компанията.

Влиятелните лица обикновено получават компенсация под някаква форма - от безплатни продукти до финансово възнаграждение. Според проучването Influencer Marketing Survey от 2019 г. 89% от ръководителите намират, че инфлуенсър маркетингът е сравним или по-добър от други форми на маркетинг.

Внедрете видео маркетинг

Според HubSpot 54% от потребителите искат да виждат повече видео съдържание от любимите си марки. Проучването на Animoto State of Social Video показва, че видеоклиповете са любимият вид маркетинг на потребителите в социалните медии. OptinMonster заявява, че видео рекламодателите получават 54% увеличение на информираността за марката и 66% повече квалифицирани потенциални клиенти.

Уроци и видеоклипове, обясняващи продукт или услуга, са особено полезни. Потребителите харесват формата и това позволява на брандовете да дадат задълбочено обяснение как се използват техните продукти или да отговорят на често задавани въпроси.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.