Съвети за съдържание в страницата “За нас”

Съвети за  съдържание в страницата “За нас”

Автор: Serpact

Стартирала през 2016 г., агенция Serpact вече се утвърди със своята експертна дейност и резултати. Serpact е единствената българска компания, представила свой проект пред инженерите на Google в централата на корпорацията в Цюрих през 2018 г. През 2019 г. компанията спечели European Search Awards и изпревари големи дигитални екипи от Германия, Великобритания и Русия. През следващата година Serpact грабна и Global Search Awards 2020, които се проведоха на онлайн церемония от Ню Йорк, САЩ.

Страницата "За нас" е един от най-важните раздели във вашия сайт. Тя говори за вашата история, за това как вие помагате на вашите клиенти да решат своя проблем. Именно затова трябва да ѝ се обърне наистина специално внимание.

Днес огромен процент от потребителите са онлайн и ви гарантираме, че те обстойно ви проучватq преди да изберат вас. Затова е важно да се стараете винаги да сте на ниво. Покажете вашите специализации, награди, сертификати и успехи. Важно е във ваше лице потребителите да видят експерти с опит и знания.

За кого наистина е информацията във вашата страница "За нас"?

В страницата "За нас" са важни вашата целева аудитория и как вашата марка работи, за да отговори на нуждите на потенциалните клиенти.

Това, на което ви съветваме да наблегнете в тази страница, е:

  • как вашата марка съответства на техните ценности;
  • как се стремите да отговорите на техните нужди;
  • резултатите, които сте генерирали за предишни клиенти.

Накратко, една печеливша страница "За нас" подчертава стремежът ви към изграждане на доверие и действията, които предприемате, за да им помогнете да постигнат своите цели.

Въпреки че изглежда огромно предизвикателство, гарантираме ви, че не е толкова трудно. С цел да ви улесним ще ви дадем няколко съвета.

Проучете целевата аудитория

Научете повече за вашата аудитория. Подробно проучване ще ви помогне да създадете стратегия за ключови думи, подходящи за вашата марка, както и да дадете уникално предложение с правилната интонация.

За целта е необходимо да знаете:

  • Какви са сегашните проблеми на вашата аудитория?
  • Какви решения са опитали вече?
  • Какво не им е харесало в тези решения?
  • Какво търсят в дадено решение на техния проблем и в марка като вашата?
  • Каква е тяхната основна и най-важна цел?

За целта попитайте директно вашата аудитория или създайте Google формуляр, с който да направите анонимно проучване. Анкетирайте поне 10 души, за да видите кои са най-честите отговори. Така ще знаете кое би работило за вас.

Бъдете внимателни с историята на вашата марка

Повечето потребители не се интересуват толкова от вашата история. Те искат да знаят как се развивате и как ще им помогнете. Историята на фирмата е хубава тема, но не наблягайте основно на нея.

Съсредоточете се върху:

  • резултатите, които вашата марка генерира;
  • ценностите на вашата фирма;
  • как работите с клиенти и много други.

Обърнете се директно към потребителите

Потребителите искат да научат повече за това как вашата марка може да им помогне. Ако в по-голямата част от вашето съдържание наблягате на "Ние правим това", то лесно може да ги загубите. Говорете директно с вашата целева аудитория, сякаш провеждате реален разговор.

Не се фокусирайте върху характеристиките на продуктите

Всички продуктови описания или тези, свързани с услугата ви, ги запазете за продуктовите страници. Страницата "За нас" е предназначена единствено за предимствата на вашата фирма.

Споделете вашите ценности

Едно от най-важните неща, които да споделите в страницата "За нас" са вашите вярвания, принципи и ценности. Споделете:

  • мисията и целите на вашата фирма;
  • вашата политика за обслужване на клиентите;
  • партньори;
  • вашето отношение към околната среда и какво правите, за да подобрите нейното състояние и други.

Бъдете кратки

Изкушаващо е да се създава обемно съдържание, което да включва и най-малката подробност. Но, ако трябва да сме честни, потребителите просто сканират съдържанието, за да намерят необходимата информация.

Старайте се да бъдете кратки, точни и ясни. Наблегнете на ключовите неща, като цели, мисия, основни предимства и други. Всичко друго можете да опишете във вашите страници с продукти и услуги.

Доверете се на специалист

Колкото и да ни се иска, няма как да сме добри във всичко. А и сами да пишете за вашата фирма, може да се окаже по-трудно, отколкото сте мислили. Професионалните копирайтъри могат да имат по-широк поглед върху вашата марка и по-лесно ще осмислят проучването и вашата целева аудитория, така че съдържанието да звучи адекватно и да включва ключовите неща за вашия бизнес.

Помнете User Experience

Що се отнася до User Experience, тук важното е съдържанието и страницата да са оформени така, че потребителите лесно да се ориентират без да се губят. Добавете отличаващо се заглавие, направете параграфите кратки, добавете снимки и призиви за действия.

Уверете се, че страницата е оптимизирана както за десктоп, така и за мобилни устройства, както и проверете дали зарежда бързо.

Освен това вижте къде в съдържанието можете да добавите и линк към важна страница от вашия сайт. Това ще помогне за SEO оптимизацията, а и допълнително ще ангажира потребителите с вашия бизнес.

И не на последно място, следвайте добрите примери. Вижте как го правят вашите най-големи конкуренти. Този подход дава възможност да бъдете актуални и да откривате полезни идеи.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.