Рекламни формати в YouTube, които превръщат платформата в топ пространство за промоции

Рекламни формати в YouTube, които превръщат платформата в топ пространство за промоции

YouTube ще достигне 7,36 милиарда долара приходи от реклами в САЩ тази година, според прогноза на Insider Intelligence. За сравнение, приходите на TikTok от реклами се очаква да достигнат 6,19 милиарда долара.

Тази година YouTube ще има 236,1 милиона потребители в САЩ в сравнение със 102,3 милиона на TikTok.

YouTube удължава своите рекламни паузи и ограничава рекламния контрол за създателите на съдържание. Така рекламната платформа на медията става още по-мощна.

Insider Intelligence обобщава рекламните формати в YouTube, така че всеки бизнес да може да избере най.подходящата.

Реклами в излъчването с възможност за пропускане

Тези реклами възпроизвеждат 5 секунди преди, по време или след видеоклипа, преди да позволят на потребителите да ги пропуснат. Рекламодателите се таксуват на преглед или на импресия.

Няма максимална дължина за тези реклами, но имайте предвид, че потребителите са склонни да кликнат на "пропускане".

Реклами в излъчването без възможност за пропускане

Тези реклами също се възпроизвеждат преди, по време или след видеоклипове, но за разлика от горния формат, потребителите не могат да ги пропуснат. Поради тази причина те са ограничени до 15 секунди продължителност. Рекламодателите се таксуват въз основа на импресия.

Тези реклами може да изглеждат малко натрапчиви, но те помагат да се разпространи пълното послание на рекламодателя.

Bumper реклами

Това е друг рекламен формат без възможност за пропускане, който се възпроизвежда преди, по време или след видеоклип, но за разлика от рекламите в излъчването те са супер кратки - до 6 секунди.

Тези реклами могат да бъдат автоматизирани. Рекламодателите се таксуват въз основа на импресиите.

За зрителите те изглеждат като рекламите в излъчването без възможност за пропускане, но са по-малко натрапчиви заради своята краткотрайност. Рекламодателите обаче се изправят пред предизвикателство да отправят супер силно послание в само до 6 секунди време.

Реклами в емисия

Рекламите в емисия се показват до видеоклипове в YouTube, в резултатите от търсенето и на началната страница на мобилни устройства. Тези реклами представят миниизображение за видеоклип и насърчават потребителите да ги гледат.

Рекламодателите се таксуват, когато потребителите кликнат върху миниатюрата.

Тъй като тези реклами насочват към други видеоклипове в YouTube, те са най-добри за маркетингово съдържание и повишаване на осведомеността за марката.

Реклами извън излъчването

Тези мобилни реклами не се показват в YouTube, а вместо това се показват в уебсайтове и приложения, които използват видеоплейъри на Google. Те включват заглушени видеоклипове, които потребителите могат да докоснат, за да включат звук. Рекламодателите се таксуват, когато потребителите възпроизвеждат видеоклип за поне 2 секунди.

Подобно на рекламите в емисия, те са най-добри за популяризиране на съдържание и повишаване на осведомеността чрез достигане до зрители извън YouTube.

Главни реклами

Това са рекламите в горната част на началната емисия на YouTube. Те разполагат с тихо автоматично пускане и тласкат потребителите към страницата за гледане на видеоклипа в YouTube. Тези реклами са специални с това, че трябва да бъдат закупени чрез търговски представител на Google.

Нейтив съдържание

Нейтив рекламите не са обичайните за YouTube, но все пак са важни за канала. Рекламодателите могат да работят директно със създателите на съдържание, за да рекламират в техни видеоклипове. Тъй като нейтив съдържанието е вградено в самия клип, то е по-трудно да бъде пропуснати.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.