Пет маркетингови стратегии, за да спечелите поколението Z

Пет маркетингови стратегии, за да спечелите поколението Z

Поколението Z е на прага да се превърне в най-мощното и влиятелно поколение в историята. Въпреки че някои търговци може да се изкушат да ги разглеждат като непостоянна група, не може да се отрече тяхната огромна покупателна способност и влияние върху обществото.

За бизнеса е от ключово значение да научи повече за това на кого предлага маркетинговите си послания и как се е променило статуквото през последните години, пише онлайн изданието entrepreneur.com.

Уникалността на поколението Z

Поколението Z, известно и като Zoomers, бързо се превръща в най-голямата група от активни потребители. Мащабите не са обаче единствената причина това да е толкова уникална група за изучаване. Техният начин на мислене, поведение и приоритети са изключително различни от това, към което успешно се насочват повечето маркетингови и комуникационни стратегии.

За поколението Z креативността и честността са два от най-определящите фактори за тяхната идентичност. Интернет им позволява открито да изразяват себе си, да изследват и създават идентичности и да търсят цел и страст чрез тези възможности.

Това поколение по същество живее в дигитален, постоянно променящ се свят, което означава, че убедителните думи вече не са достатъчни. С това идва уникален проблем за създаване на съдържание. Поколението Z природа създава - представителите му обичат обичат технологичните "направи си сам" проекти, създават оригинално и изразително съдържание за развлекателни цели.

Поколението също има наклонности към "хакерство". Това са хора, които се наслаждават на предизвикателства, които изпитват интелекта им, и търсят креативни решения за преодоляване на ограниченията на нашите софтуерни системи, за да постигнат резултати.

Комуникацията с текст, изображения и видео е популярна сред представителите на поколението Z. Те обаче познават всички тези методи в дълбочина, което вдига летвата и изисква от компаниите да дадат повече.

Поколението Z е и най-образованото поколение досега, с повече студенти и по-малко отпаднали от гимназията от всяко поколение преди. Имайки предвид това и огромния набор от информация, налична на една ръка разстояние, маркетингът може да се почувства като непреодолима ситуация за маркетинговите екипи по целия свят.

Изграждането на доверие е приоритет номер едно

Благодарение на бързия напредък на технологиите представителите на поколението Z също имат широк спектър от информация, достъпна по всяко време - и с това копнеж за автентичност и истина. Да бъдете прозрачни и отворени за вашата компания може да бъде едно от най-значимите ви предимства пред вашите конкуренти.

От гледна точка на компанията е наложително да разберете, че познаването, доверието и вярата в бранда ви ще привлекат представителите на поколението Z към вашия бизнес. Ако нарушите доверието, пътят обратно ще е дълъг, ако изобщо е възможен.

В допълнение, ако те видят, че парите, които правите с бизнеса си, отиват и за добра кауза, това засилва тяхното доверие и вяра в компанията и нейната мисия.

Пет маркетингови решения за поколението Z

Тъй като броят на цифровите купувачи продължава да нараства, компанията ви може да направи няколко неща, за да привлече повече от тях, вкл. и от поколението Z.

Продавайте опит. Поколението Z казва твърдо "не" на традиционната продажба и реклама. Поради техния опит с интернет крещящите маркетингови кампании просто не ги убеждават да харчат парите си. Вместо това те искат да знаят какви ползи ще получат от вашия бизнес и какъв опит ще им донесе вашият продукт или услуга. Компания, която продава опит, звучи по-привлекателно за тях.

Ангажимент и общност. Представителите на поколението Z жадуват за компания, която се ангажира с клиентите си. Те не искат стандартни отговори, а автентичност и честност.

Прозрачност и поверителност. Прозрачността и поверителността вървят ръка за ръка. Това поколение иска компания, която може да бъде прозрачна и отворена, но също така защитава и не споделя тяхната информация. Прозрачността позволява на клиента да се довери на марката и създава лоялност. Представителите на поколението Z не се колебаят да бойкотират и протестират срещу компании, когато забележат неетични бизнес практики и фалшива реклама.

Същност. Разполагате с максимум 8 секунди, за да впечатлите представителите на поколението Z. Поради начина, по който те са израснали - с технологии и екрани, те обикновено прескачат между няколко екрана по всяко време. Това означава, че имате по-малко време да привлечете вниманието им и да ги убедите да разгледат вашия бизнес и продукт. Освен това съдържанието ви трябва да бъде ангажиращо и вълнуващо - да имате мнение или гледна точка може да бъде рискован бизнес ход, но заслужаващ внимание.

Говорете чрез бранда си. Първо, вашата марка трябва да говори сама за себе си в своите действия и намерения. Поколението Z е поколение, известно с грижата за света, което означава, че те са наясно с проблемите, пред които са изправени обществата днес. Те искат компаниите да бъдат екологично и социално отговорни. Те искат марките да бъдат продължение на техните личности, ценности и очаквания. Вие не продавате просто продукт или преживяване - вие също продавате ценности.

Запомнете, че представителите на поколението Z имат над 140 милиарда долара покупателна способност, заедно със способността да влияят на другите и бързо да разпространяват информация. Да промените маркетинговата и комуникационна стратегия на вашата компания е от съществено значение, за да привлечете вниманието им и да създадете връзка на доверие.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.