Оптимизацията за търсачки (SEO) е един от най-важните инструменти, които собствениците на бизнес трябва да използват през 2022 г.
Най-просто казано, оптимизацията за търсачки (SEO) е процес на подобряване на качеството и количеството на трафика към уебсайт или уеб страница от търсачките, пише entrepreneur.com.
Търсачките използват ботове, за да обхождат страници в мрежата и да събират информация за тези страници. При търсене по дума или фраза в Google ще видите десетки страници, свързани с тази заявка.
Ако уебсайтът ви се покаже на първата страница, е много по-вероятно да получите трафик към сайта си. Това е особено важно, ако се опитвате да бъдете забелязани на наситен пазар.
Има забележителни тенденции в SEO, които имат ефект върху почти всяка индустрия и медията разглежда най-важните от тях
Локално SEO
Все повече хора използват Google, за да намерят фирми близо до тях. Например потребителите могат да търсят "магазин за обувки близо до мен", което ще им покаже магазините за обувки в техния град или щат. Google позволява на потребителите да търсят лесно фирми в техния район.
Използването на ключови думи на вашия уебсайт за вашия град или окръг ще генерира повече уеб трафик, което ще доведе до повече потенциални печалби.
За да оптимизирате за локално търсене, първо трябва да създадете страница в Google My Business, да включите схематично маркиране към вашия блог или уебсайт, да актуализирате всички имена, адреси и информация за контакт и да поискате отзиви на страницата си в Google.
Хората обичат да чуват какво имат да кажат другите за бизнеса и да предоставят обратна връзка. Това им позволява да вземат по-информирано решение за покупките на стоки и услуги. Това е особено полезно в области с висока степен на риск и доверие.
Представени фрагменти
Представените фрагменти са онези малки откъси от текст, които се показват под предложена уеб страница. Тези фрагменти са от съществено значение, защото дават на потребителите фрагмент от информация, свързана с тяхното търсене. Уеб страниците, които включват фрагменти, получават повече трафик от тези без.
Ако имате продуктова страница, включваща фрагмент от тази страница, то фрагментът ще отведе потребителите направо към продукта.
Основни показатели за уеб
Основните уеб жизнени показатели са специфичен набор от фактори, които Google счита за необходими в цялостното изживяване на потребителя. Сред тях са времето за зареждане на един уебсайт, кога става видим и кога е готов за употреба. Тази информация ще създаде по-добро потребителско изживяване, защото потребителите ще знаят, че имат достъп до по-бързи уебсайтове.
Google BERT
Моделът BERT по същество означава, че вашият уебсайт не съдържа съдържание, което се фокусира върху намерението за търсене, Google ще покаже уеб страниците на вашия конкурент над вашите. Чрез създаване на съдържание, което е подходящо за SEO, потребителите ще виждат вашата уеб страница по-често от тези на вашите конкуренти, което ви привлича трафик.
Тестване и подобряване на потребителското изживяване
Google показа, че иска потребителите да имат приятно изживяване всеки път, когато използват платформата. Следователно тестовете трябва да са от съществено значение за подобряване на потребителското изживяване на вашия сайт, като например провеждане на тестове за SEO класиране. Освен това съдържанието, което създавате, трябва да бъде ценно, лесно за консумация, достъпно за хора със зрителни увреждания и други затруднения и да съдържа ключови думи.
Удобни за мобилни устройства уебсайтове
Едно от най-разочароващите неща за мобилните потребители е, че някои уебсайтове не са оптимизирани за мобилна употреба. Наличието на удобен за мобилни устройства уебсайт е една от стратегиите за класиране в търсачките. Мобилните устройства представляват 54,8% от трафика на уебсайтове в световен мащаб. Това са повече от половината потребители! Така че най-доброто нещо, което можете да направите за вашия бизнес, би било да създадете удобни за мобилни устройства уебсайтове.
Въпреки че може да изглежда, че трябва да се съсредоточите върху редовните си бизнес дейности, вместо да оптимизирате за търсачки, SEO е от съществено значение за дългосрочния успех на вашия бизнес. Следователно намирането на баланс между двете дейности е ключово и вашият уеб трафик със сигурност не трябва да се пренебрегва.