Най-добрите начини за В2С реклама през 2021 г. (I част)

Най-добрите начини за В2С реклама през 2021 г. (I част)

Как В2С маркетинговите експерти планират да работят през следващите 12-18 месеца - онлайн изданието Business2community.com обобщава най-добрите начини за реклама и позициониране на техните компании.

Списъкът включва много стратегии, включително SEO, задържане на клиенти, електронна търговия, видео и инфлуенс маркетинг.

Оптимизирайте за следващата актуализация на Google

Следващата актуализация на Google ще акцентира върху нови показатели, наречени Core Web Vitals. Те ще измерват времето за зареждане на сайта, интерактивността и стабилността на съдържанието и ще започнат да оказват влияние върху общото класиране при търсене.

Подгответе се за края на бисквитките на трети страни

2021 г. ще бъде и годината, в която търговците се подготвят за две големи промени, които предстоят: краят на бисквитките на трети страни и новите разпоредби за поверителност в щата Калифорния.

"Трябва да се почувстваме комфортно с практиките за събиране на данни. Това означава да се съсредоточим върху изграждането на списъци и да развием индивидуални отношения с клиентите", коментира Хари Моуганс, главен изпълнителен директор на услугата за поверителност на потребителите Privacy Bee. "Уверете се, че кампаниите ви помагат да изградите данните си директно от вашите клиенти, така че да разчитате по-малко на данните на трети страни", допълва той.

Смъртта на бисквитки на трети страни ще промени начина, по който се насочват и проследяват цифровите реклами. Дейв Тоби, директор на агенцията за дигитален маркетинг Pathfinder Alliance, казва, че ще има "значително объркване относно това как ще бъдат засегнати кампаниите".

Насърчаване на преки връзки с клиентите

Наличието на преки връзки с клиентите ще бъде още по-важно, тъй като онлайн пейзажът е все по-затрупан с марки, които се опитват да достигнат до цифровите потребители. Това ще е важно, защото взаимоотношенията означават, че марките могат да персонализират съдържанието за по-добро преживяване.

Важна част от стратегията за събиране на данни от първа ръка е платформата. Тя трябва да е мащабируема за обработка на милиони записи от клиенти, включително сигнали в реално време, по които трябва да се действа непосредствено.

Фокусирайте се върху задържането на клиентите

За търговците, които се борят да се възстановят след събитията от 2020 г., фокусирането върху съществуващите клиенти може да е разумно. "В една несигурна икономика повечето марки - особено нишовите търговци, трябва да се съсредоточат върху съществуващите клиенти", казва Джонатан Фрей от търговеца на електрически велосипеди Urban Bikes Direct.

B2C марки подчертават мобилния маркетинг за задържане на клиентите.

Продажби в социалните мрежи

Друга процъфтяваща тенденция е социалната търговия. През 2020 г. Facebook стартира магазини както за Facebook, така и за Instagram, което позволява на потребителите да пазаруват директно на платформите. Социалната търговия ще е фокус през тази година, заедно с нови пазари, за да се съкрати потребителското пътуване на клиентите.

Персонализация на продуктите

Общоизвестно е, че имейл маркетингът е мощен инструмент за придобиване на клиенти. Има два основни начина за използване на имейл маркетинг в процеса на придобиване на клиенти: проследяване и увеличаване на задържането.

Да събирате имейли е лесен начин да се свързвате със своите клиенти. Имейлът също е чудесен начин да подобрите задържането на клиентите си. Най-ценният клиент е този, когото не губите.

Персонализираните решения за избор на продукти, използващи технологии за предсказуем анализ, идентифицират бъдещото поведение на потребителя. Така ще можете да предоставяте на клиентите си това, което искат, в точния момент.

Втора част на материала можете да прочетете тук!

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.