Най-добрите начини за В2С реклама през 2021 г. (II част)

Най-добрите начини за В2С реклама през 2021 г. (II част)

Как В2С маркетинговите експерти планират да работят през следващите 12-18 месеца - онлайн изданието Business2community.com обобщава най-добрите начини за реклама и позициониране на техните компании.

Списъкът включва много стратегии, включително SEO, задържане на клиенти, електронна търговия, видео и инфлуенс маркетинг.

Първа част на материала можете да прочетете тук!

Отглеждайте си общности

Освен че демонстрират, че са надеждни, марките трябва да насърчават общностите си от лоялни клиенти. "Идеята за изграждане на общност не е нова, но марките трябва да разберат, че лоялността е изключително важна, че се отплаща многократно, и които знаят какво искат клиентите им, ще видят разликата", коментира консултантът по SEO Итамар Блауер.

Оптимизирайте за гласово търсене

Тази година ще е годината, в която гласовото търсене ще се масовизира наистина.

Заложете на местно SEO

Брандовете могат да актуализират своите бизнес профили в Google чрез своите акаунти в Google My Business, за да включват детайли, подходящи за пандемия, като онлайн поръчки, взимане и доставка. Така печелите повече локални клиенти.

Социално видео

Видеото е най-горещата тенденция в маркетинга. TikTok - новата гореща социална мрежа, има над 500 милиона потребители и е достъпна на повече от 150 световни пазара. Видеото се представя изключително добре и в другите социални мрежи, защото ангажира потребителите.

Предаване на живо

Това е друга тенденция, свързана с видеото в социалните мрежи. По време на пандемията рязко се увеличиха марките, които предават на живо, за да взаимодействат с потребителите в реално време, а и да внесат повече човешки облик.

Ползвайте микроинфлуенсъри

2020 беше добра година за микроинфлуенсърите - влиятелни лица в социалните мрежи с до 7 хил. души последователи. Тази тенденция ще продължи, защото последователите на микроинфлуенсърите се ангажират много повече с тяхното съдържание и са по-склонни да имат доверие.

Използвайте медийни мрежи на търговци

Търговците на дребно като Amazon бяха сред малкото, които действително се възползваха от промените, предизвикани от пандемията. Amazon също диверсифицира своето рекламно портфолио, добавяйки Спонсорирани видеореклами, Спонсорирани дисплейни реклами и OTT реклами.

"С тези допълнения Amazon се превърна в напълно затворена екосистема, поддържаща цялата маркетингова фуния от откриването на продукта до покупката", казва Наталия Вулф от агенция за дигитален маркетинг Effective Spend.

В съчетание тези разработки означават, че рекламодателите могат да се радват на по-добър обхват и производителност на Amazon от всякога.

Установете бранд партньорства

2020 г. ни донесе успешни колаборации като McDonald"s и Травис Скот, Adidas и Allbirds и Adidas и Lego, което означава, че на хоризонта вероятно ще има повече сътрудничества между марките. Неочакваните партньорства между корпоративни марки привличат вниманието на медиите, генерират социален шум и дават възможност за кръстосан маркетинг на клиентски бази.

Заложете на разширена реалност

Разширената реалност позволява на марките да показват на потребителите как ще им стоят дрехите или как биха се вписали мебели и други предмети в интериора на дома им. Пандемията насърчи търговците да мислят по уникален начин за начини да се свържат с потребители. Решението беше AR маркетинг, който помогна на целевия пазар да получи усещането, че притежава продукта, дори без да го вижда лично.

Най-голямото погрешно схващане за AR рекламите е, че те са скъпи, но всъщност са по-бюджетни от традиционните канали.

Автоматизирайте каквото можете

Друга тактика за намаляване на бюджета и повишаване на ефективността е автоматизацията на маркетинга. Автоматизацията помага на служителите да се освободят от рутинните задачи, вкл. и оферирането в Google Ads.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.