Може ли Meta да привлече създателите на съдържание към Threads?

Може ли Meta да привлече създателите на съдържание към Threads?

Тъй като Илон Мъск говори, че скоро може да направи X, известна преди като Twitter, платена платформа за всички потребители, много създатели на съдържание се оглеждат за нов дом.

В момента има много опции за това. Извън най-очевидните Threads на Meta е сред възможностите заради впечатляващия брой регистрации след старта на платформата, пише Forbes.

Тъй като обаче платформата бързо загуби значителна част от потребителите, интересно е да се анализира от какво точно се нуждае една текстово базирана социална платформа, за да процъфтява, и с какво Threads трябва да навакса.

Райън Детърт, основател и главен изпълнителен директор на маркетинговата компания за инфлуенсъри Influential, смята, че едно от основните предимства на платформа като тази е взаимодействието с текущи събития в реално време. Точно това Threads в момента не прави лесно.

Такава функция би била подобна на тенденциите в реално време. Това все още не съществува в Threads.

Актьорът и комик Адам Роуз, който забавлява над 920 хил. последователи в Instagram, е съгласен, че ключова част от това, което му харесва в Twitter, е способността му да ангажира широка аудитория в разговор "в момента".

Докато тази способност да се разговаря за споделени настоящи интереси е това, което първоначално привлича Роуз към Twitter, той отбелязва, че сега се чувства все по-разочарован от културата на платформата през последните месеци. Хората там масово изливат възмущението си за случващото се по света, което отблъсква голяма част от потребителите. Последните искат алтернативно пространство за разговори за текущи събития и споделяне на забавни вицове или миймове без чак толкова висока "температура".

В Threads Роуз намира много по-позитивна и приятна общност, като е набрал бързо над 100 хил. последователи.

Въпреки че, разбира се, не всичко е положително за Threads, заслужава да се отбележи, че изграждането на по-приятелско и по-малко хаотично изживяване за новите потребители е изрична цел на екипа зад платформата. Тя обаче не се справя с това да ги задържи, както и да поддържа създателите на съдържание активни.

Интересното е, че някои експерти посочват уникалния характер на стартирането на приложението като причина за някои от неговите проблеми.

Нийл Уолър, съосновател на търговската компания за създатели Whalar, отбелязва, че тъй като акаунтите в Threads са директно свързани с акаунти в Instagram, голяма част от създателите всъщност са свикнали да правят фото и видео съдържание. Това означава, че много хора до голяма степен не са запознати и може би не са ентусиазирани от текстовото съдържание.

Кришна Субраманиан, съосновател на компанията за инфлуенсър маркетинг Captiv8, повтаря тази гледна точка, като по-специално подчертава, че може да е трудно за визуалните създатели да убедят публиката си да взаимодейства с тях по този нов начин.

Това обаче не означава, че създателите на съдържание в Threads не са направили опит. Поне в началото платформата имаше внезапен силен растеж на последователите. Скоро след този първоначален период коментарите и харесванията намаляха и създателите започнаха да се чудят дали по-познатите платформи не са по-добри за място, където да си инвестират времето.

Уолър отбелязва, че в момента не го питат често за Threads. Нито създателите на съдържание, с които той работи, нито марките, които желаят да работят с тези създатели, нямат желание да обсъждат каквито и да било възможности в новото приложение за социални медии. Той, както и мнозина други, виждаше обещаващо бъдеще за платформата в началото ѝ, но сегашното ѝ състояние го кара да се чуди дали изобщо има такова.

Ключово за задържането на Threads назад е ограниченото предлагане на функции. Meta изглежда е съгласна и пое ангажимент за въвеждане на ключови функции, за да продължи живота на платформата. Адам Роуз, от своя страна, остава уверен, че тези актуализации ще донесат нов живот в общността на Threads.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.