LinkedIn пуска базиран на AI рекламен инструмент от есента

LinkedIn пуска базиран на AI рекламен инструмент от есента

LinkedIn ще пусне своя инструмент за рекламни кампании с изкуствен интелект (AI) - Accelerate, за рекламодатели тази есен.

Accelerate, за който LinkedIn казва, че ще намали времето за създаване на кампания от 15 часа на пет минути, е в ограничено тестване от октомври. Освен това LinkedIn твърди, че Accelerate ще намали разходите за действие с 52% в сравнение с традиционните кампании, според Emarketer.

Професионалната социална платформа направи агресивен тласък към рекламата и изкуствения интелект през последните години, като внесе AI в множество аспекти и функционалности.

Потребителите и рекламодателите на LinkedIn вече могат да използват изкуствен интелект, за да обобщават публикации и профили, да преглеждат приложения, да търсят работа и да създават съдържание.

Много от тези функции са заключени зад абонаментната услуга Premium, която донесе 1,7 милиарда долара приходи на компанията през миналата година.

Наред с AI разработките си, LinkedIn разшири своите рекламни формати. Силно ангажираната потребителска база на платформата и безопасната за брандовете среда ѝ помогнаха да развие положителна репутация сред дигиталните рекламодатели - 70% от респондентите в проучване на Hootsuite от ноември 2023 г. казват, че са уверени във възвръщаемостта на инвестициите в реклама на LinkedIn. Доверието е най-голямо в сравнение с останалите социални платформи.

С Accelerate LinkedIn се надява да се възползва от това положително настроение чрез допълнително подобряване на ефективността, намаляване на ресурсите, необходими за провеждане на успешна рекламна кампания, и сваляне на бариерата за навлизане на по-малки или по-малко опитни марки да рекламират в платформата.

Задвижваните от AI рекламни инструменти са много търсени сред търговците и няколко дигитални платформи инвестират в такива функции.

Meta и Google пуснаха маркетингови инструменти, базирани на изкуствен интелект, които позволяват лесен достъп до творчески материали, насочване и анализи. Дори нетехнологичните гиганти използват AI за рекламни цели: The New York Times използва AI, за да помогне за идентифицирането на неизползвани потребителски сегменти.

Потенциалът на AI да намали бариерата за навлизане в дигиталната реклама отваря големи резерви от потенциални разходи за цифрови платформи. Ако Accelerate успее да отговори на някои от оплакванията от по-ранните тестове относно някои ограничени възможности, това може да помогне на LinkedIn да се утвърди като лидер в рекламата.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.