Колко важни са социалните мрежи за бизнеса и защо трябва да са приоритет за маркетинга?

Колко важни са социалните мрежи за бизнеса и защо трябва да са приоритет за маркетинга?

Все повече бизнеси, брандове и физически лица дават приоритет на маркетинга си в социалните медии. Те разбират колко е важен той и каква добавена стойност носи на бизнеса.

Сега, когато потребителите най-често взаимодействат с компании по начин, който не е лице в лице, приоритизирането на социалните медии се превърна в идеален начин за активно взаимодействие с клиентите, пише онлайн изданието business2community.com.

Със социалните медии имате възможност да подчертаете всички най-добри аспекти на вашия бизнес с едно щракване. Социалните медии на вашата марка са център за потребителите, които лесно ще научават там повече за вашия бизнес и за това, което ви интересува.

Споделяне

Колко надежден е един бизнес, който показва много ограничени аспекти на своята работа? Социалните платформи предоставят възможност за легитимиране на вашата марка. Социалните медии ви позволяват да демонстрирате вашия опит по различни начини, заедно с това ви предоставя възможност да пишете биографии на персонала, да споделяте публикации и да създавате съдържание, което може творчески да подчертае основните ценности на вашата компания, гласа на марката и уникалните характеристики на вашите продукти и услуги.

Можете да използвате социалните медии като платформа, за да се отличите от конкурентите. Да покажете на потребителите, че личността на вашата марка е ясно дефинирана и последователна, е ценно, но също така искате да сте сигурни, че сте в крак с общите тенденции в интернет (според случая), за да покажете на аудиторията си, че сте актуални в света около тях.

Разбирането на важността на социалните медии и инвестирането в тях ви дава възможност да покажете, че можете да се свържете на лично ниво с вашата аудитория.

Точната аудитория

Що се отнася до значението на социалните медии, има толкова много различни цели - от вас зависи да определите как искате да ги използвате. Опитва ли се вашият бизнес да спечели обща аудитория или има конкретна аудитория, която би се възползвала от вашите продукти и услуги? Важно е да разберете точно до кого се опитвате да достигнете със своите съобщения. С напредъка в социалните медии достигането и взаимодействието с вашата аудитория никога не е било по-лесно.

За да създадете съобщение, което резонира с вашата аудитория и клиенти, знайте точно към кого се насочвате. Не искате намеренията ви да се изгубят в потока от информация, защото са били неправилно насочени.

Социалните медии са важни, защото ви позволяват да достигате до хора на местно, регионално, национално и дори международно ниво. Ако разбирате характеристиките на вашата целева аудитория, ще можете да персонализирате съобщенията си, за да резонират с тази аудитория.

Социалните медии осигуряват стойност, като същевременно създават евтин начин да излезете на пазара. Освен това социалните медии ви позволяват да имате пряк контрол върху съобщенията, които споделяте със света.

Въпреки че увеличаването и поддържането на вашето присъствие ефективно в социалните медии е важно, важно е да бъдете реалисти за количеството енергия и време, което може да ви е необходимо, за да достигнете до аудиторията си.

За да определите целевата си аудитория, задайте си следните въпроси:

До кого искате да достигнете

Какви платформи обикновено използват тези хора

Как се справя с технологиите целевата ви аудитория

Какви тенденции са популярни сред тази аудитория

Познаването на вашата аудитория и до кого искате да достигнете ще ви даде повече увереност във вашите онлайн взаимодействия.

Разнообразно съдържание

Работете за разнообразяване на взаимодействията си, като оцените най-добрата платформа за социални медии, в която да споделяте своите съобщения. Големите платформи могат да достигнат до хиляди или милиони хора; следващият ви клиент може да е един от тях.

Разнообразяването на вашето съдържание в социалните медии (чрез различни теми, структура на съдържанието и т.н.) е ценен начин да се свържете с вашата целева аудитория и да увеличите максимално възвръщаемостта на инвестициите си. Въпреки че поддържането на присъствие на различни платформи е важно за вашия имидж и брандиране, не се насочвайте към платформи, в които вашата аудитория не присъства, но и не се ограничавайте до само един канал.

Начинът, по който се ангажирате с аудиторията си в една мрежа, не гарантира непременно, че тя ще резонира с аудиторията ви в друга. Ако нямате персонализирано съдържание за различни ситуации, ще му липсва индивидуалност и ще бъде трудно да се свържете със своите клиенти.

Определете конкретни цели

След като оцените критично вашите нужди, както и това, което искате да направите, създайте конкретен план, който да приложите. Определете времева линия за вашата кампания в социалните медии и започнете да създавате някои SMART цели. Те трябва да са специфични, измерими, достижими, уместни и в точното време.

Внимавайте при избора на целите си и бъдете реалисти. Те могат да се променят след стартирането, когато започнете да взаимодействате с последователите си и да видите кои публикации резонират с тях.

Анализът на данните и статистиката на вашите социални медии е чудесен начин да определите дали постигате първоначалните си цели. Ще можете лесно да видите тенденциите във вашите данни и да прецените какви промени да направите.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.