Reddit е петият най-видим домейн в резултатите от органичното търсене на Google през юли 2024 г. спрямо номер 68 през юли 2023 г., според Sistrix. След като платформата стана публична през март 2024 г., компанията представи нови рекламни продукти и подобрения в търсенето.
Reddit определено се превърна в по-разпространена социална платформа, която е важна за рекламодателите, според Emarketer. Тъй като бисквитките на трети страни стават все по-малко значими, Reddit е мощна платформа за контекстно насочване поради нейните нишови общности.
Платформата поне досега не е толкова полезна за реклами в долната част на маркетинговата фуния, но това може да се промени, тъй като в момента изгражда продуктови реклами.
Reddit отчете ръст от 41% на годишна база в приходите от онлайн реклами през второто тримесечие на 2024 г.
Приходите от реклами на Reddit в САЩ ще нараснат с 27,9% тази година, според прогноза на Emarketer от март 2024 г. Това е по-бързо от всяка друга социална платформа, с изключение на TikTok (38,1%).
Reddit увеличи приходите си от реклами чрез пускане на нови рекламни продукти, разширяване на партньорствата с агенции и подобряване на AI търсенето в самата платформа.
Reddit има и по-голяма видимост в резултатите от търсенето с Google, като отбелязва внушителните 1328% увеличение на видимостта на SEO в Google между юли 2023 г. и април 2024 г., според данни на Sistrix.
Google в последните години увеличи видимостта на форуми като Reddit и Quora като цяло. Reddit има партньорство с Google, като данни на платформата се използват за обучение на AI на Google. Това не означава, че Google дава предпочитание на Reddit в резултатите от търсенето, но подчертава как двете компании работят симбиозно.
Платформата Reddit представлява по-малко от 1% от разходите за реклама в социалните мрежи в САЩ, където е най-широко разпространена. Google също така може да промени своя алгоритъм по всяко време и да промени позициите на Reddit в резултатите от търсенето.
Платформата обаче може да бъде полезна на рекламодателите от гледна точка на SEO и на реклама в горната част на фунията заради нишовото насочване към аудитории във форумите. Reddit освен това е платформата с най-голям ръст на прекараното време в социални мрежи - 11%, следвана от Instagram с 1,3%, докато при Facebook и TikTok се отчита спад от по 1,2%, а при X - 3,8%.
Повече за дигиталните тенденции и цифровото представяне на бизнеса можете да научите на конференцията Digital Community Day