Как поколението Z променя социалните медии и защо това е важно за търговците

Как поколението Z променя социалните медии и защо това е важно за търговците

За социалните мрежи 2022 г. беше трудна. Meta изпадна в затруднение, след като изля доста амбициозни инвестиции в своята метавселена. Instagram е изправен пред сериозна конкуренция от TikTok.

Междувременно TikTok наскоро намали целите си за глобални приходи за годината и може да се сблъска с някои регулаторни и правни пречки. За Twitter може много да се говори, особено около сделката с Илон Мъск и смяната на управлението, пише insiderintelligence.com.

На фона на премеждията възниква един въпрос: Дойде ли краят на социалните медии?

Не, това не е краят. Социалните медии не умират, а се развиват и развитието се движи от поколението Z.

Поколението Z отхвърля социалните медии от старата школа и предпочита платформи като Fizz, Gas и Geneva, наред с TikTok. Това, което е интересно за тези приложения, е, че те се докосват до първоначалната предпоставка на социалните мрежи - да свързват хора в групи.

Въпреки че може да е изкушаващо тези нови платформи да бъдат описани като мода, всички доказателства сочат, че ще са издръжливи и дълголетни.

Ето три причини, поради които търговците да им обърнат внимание.

Те дават на поколението Z това, което жадуват

Свободата на словото се превърна в основна тема на дискусия сред поглъщането на Twitter от Илон Мъск. Но това не е най-важното за тийнейджърите.

Над 60% от тийнейджърите в САЩ съобщават, че чувството за "добре дошли и в безопасност" е по-важно от това да имаш място за свободно общуване онлайн, според Pew Research Center.

По-малки, по-интимни, по-свързани групи

Платформи като Gas, която е направена за гимназисти, или Reddit, която набляга на споделените интереси, наскоро отбелязаха тласък в ангажираността сред тийнейджърите.

Рекламите не са основен източник на приходи

Най-новата реколта от платформи ще търси търговия, абонаменти и платени функции, за да стимулира приходите. Много от тези приложения в крайна сметка вероятно ще се обърнат и към рекламата в един момент, но само защото платформата не е управлявана от реклами, не означава, че няма никаква стойност за търговците.

Различни проучвания показват, че поколението Z губи интерес към рекламите (и други публикации) след само 1,3 секунди. Младите потребители съставляват значително по-малка част от зрителите на свързана телевизия и линейна телевизия, където рекламите често са над 15 секунди. Успешен рекламен формат при младежите би бил този с продължителност до 3 секунди.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.