Clubhouse стартира в началото на 2020 г. и няколко месеца по-късно стана голям хит. Оттогава стартираха и други приложения само за аудио.
Ако помните началото на Facebook, доста хора бяха скептични за бъдещето на приложението, а сега на практика почти всички го ползват. Clubhouse преминава през подобна еволюция, пише онлайн изданието entrepreneur.com.
Почти всеки маркетолог и инфлуенсър е чувал за Clubhouse. Много от тях го използват или поне имат акаунти.
Много собственици на бизнеси също са чували за това приложение, но още не са сигурни дали то е подходящо за тях. Те все още се опитват да разберат Facebook и другите социални мрежи.
Какво е специално в приложенията само за аудио?
Аудио приложенията са специални. Чувате човека в реално време. Можете да го опознаете много по-добре, отколкото бихте могли чрез туит или обработен видеоклип. Аудио приложенията, като Clubhouse, не ви позволяват да се скриете.
Когато някой говори, вие чувате неговия или нейния глас, енергия (или липса на такава) и с течение на времето се запознавате с историята и опита на този човек.
Да, много инфлуенсъри имат страшно много последователи. В Clubhouse и други аудио приложения всеки може да създаде стая или клуб. Всеки има глас. Ако положите усилия, вашият обхват, влияние и общност ще нараснат. Много бързо хората или ще искат да чуят повече от вас. Или пък по-малко.
Кое е най-важното при използването на това приложение?
Идентифицирайте активни клубове. В Clubhouse има "клубове", колекции от членове, които хостват собствените си стаи. Намерете такива активни клубове и се включете в тях.
Разберете стаята. Отделете време, за да разберете атмосферата.
Не се саморекламирайте. Добавете стойност. Допринесете със своите знания, прозрения и опит в реалния свят.
Бъдете кратки. Когато ви се даде шанс да се качите на "сцена" и да говорите, преминете към същността.
Когато е ваш ред да говорите, признайте коментарите на предишния оратор.
Свържете се с други членове на стаята офлайн. Следвайте и се ангажирайте с тях в Instagram, LinkedIn и други социални мрежи.
Включвайте се редовно. Явяването веднъж не е достатъчно. Колкото повече се появявате, толкова повече ще бъдете виждани и чувани.
Бъдете отзивчиви. Докато хората ви правят комплименти (или ви критикуват), отговорете, кажете благодаря и бъдете ангажирани.
Заглушавайте микрофона си, когато не говорите. Няма нищо по-досадно от начинаещ потребител, който вдига шум поради незаглушен микрофон.
Поканете и други хора в стаята. Ако сте в стаята и получавате стойност от нея, кажете на мрежата си да се присъедини към вас.
Clubhouse е чудесно място за свързване със съмишленици, от които можете да се поучите или да добавите стойност, докато изграждате своята марка. За разлика от други платформи, не можете да "планирате съдържание". Clubhouse работи само ако присъствате, така че отнема време, за да извлечете максимума от него.
Считайте това за още един инструмент от кутията. Изпробвайте го и използвайте тези, които работят най-добре за бранда ви.