Как да извлечете най-доброто от имейл маркетинга през 2021 г.? (I част)

Как да извлечете най-доброто от имейл маркетинга през 2021 г.? (I част)

Хубаво е да помислите през тази година дали вашата маркетингова стратегия не се нуждае от актуализация. Някои от тактиките, на които сте разчитали през 2020 г. и преди това, може вече да не са подходящи, така че трябва да адаптирате стратегията си.

Имейл маркетингът остава един от най-ефективните маркетингови канали и трябва да бъде център на по-голямата маркетингова стратегия на всяка марка през 2021 г., пише онлайн изданието business.com.

COVID-19 оказа влияние върху имейл маркетинга, който се оказа полезен канал за достигане до аудиторията. Campaign Monitor съобщава, че процентите на отваряне на имейли са се повишили в ранните дни на пандемията, тъй като хората са искали да знаят какво става по света. През 2021 г. електронната поща вероятно ще продължи да бъде един от най-добрите маркетингови канали.

Значение на силната маркетингова стратегия за електронна поща през 2021 г.

Проучванията показват, че електронната поща е една от най-добрите форми на маркетинг. През 2019 г. има 3,9 милиарда потребители на имейли по целия свят и се очаква този брой да нарасне до 4,3 милиарда до 2023 г., според проучване на Statista.

Трафикът от имейл кампании има среден процент на конверсия от 4,29%, което е по-високо от средните стойности за трафик от търсене, директни и социални медии, според WordStream.

За всеки долар, който похарчите за имейл маркетинг, можете да очаквате средна възвръщаемост от 42 долара, според проучване на Litmus. Това е по-висока възвръщаемост, отколкото можете да очаквате от всяка друга форма на маркетинг - цифрова или друга.

Ефективната маркетингова стратегия за имейл може да ви помогне да оптимизирате възвръщаемостта на инвестициите, да включете имейл маркетинга в цялостния си маркетингов микс, да визуализирате своя имейл маркетинг в голям мащаб и да видите как всяка кампания се вписва в общите ви бизнес цели.

Предимства на имейл маркетинговата стратегия

Наличието на стратегия за имейл маркетинг през 2021 г. може да ви помогне да постигнете бизнес целите си за новата година. Имейл маркетингът ви помага да изградите по-силни взаимоотношения с вашите клиенти и потенциални клиенти, така че да запазите бизнеса си над водата в трудните времена.

Един от начините да направите това е да изпратите имейли, за да видите как се справят клиентите ви, как можете да им помогнете или как всичко е минало с тяхната поръчка. Една от причините този имейл да е ефективен е, че показва, че компанията се грижи за своите клиенти, за да е сигурна, че са получили поръчката си и че са доволни. Второ, в имейла се задава въпрос и се приканват клиентите да дадат отговор. Това започва разговор, в който не само се ангажирате допълнително с клиентите си, но и създавате запомнящо се, положително изживяване за тях.

Имейл маркетингът ви помага да достигнете и до потенциални клиенти. Те може да не видят рекламните ви билбордове или брошурите ви, но редовно гледат мобилните си устройства, където и да отидат. В резултат на това вашата аудитория може да получи достъп до вашето имейл маркетингово съдържание от всяко място и по всяко време.

Втора част на материала можете да прочетете тук!

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.