GPeC SUMMIT 22-23 май: Най-важното в електронната търговия и дигиталния маркетинг от най-добрите международни и румънски специалисти

GPeC SUMMIT 22-23 май: Най-важното в електронната търговия и дигиталния маркетинг от най-добрите международни и румънски специалисти

На 22 и 23 май в Букурещ, Румъния, ще се проведе GPeC SUMMIT - най-важното събитие за електронна търговия и дигитален маркетинг в Централна и Източна Европа.

Форумът се провежда за 18-та поредна година и събира на едно място топ 5 международни лектори, заедно с 24 експерта от Румъния.

Регистрациите са отворени онлайн на уебсайта GPeC.ro до 18 май. Цените на билетите започват от 109 евро + ДДС на човек.

Участниците в събитието ще могат да видят и чуят Марк Шейфър, Нанси Хархът, Карл Гилис, Талия Улф и Джон Куинтън на сцената на GPeC на 22 май.

Марк Шейфър е автор на 9 бестселъра, третият най-влиятелен експерт по дигитален маркетинг в света (според Brand24) и в топ 10 на най-ретуитваните маркетинг специалисти в Twitter. Неговият блог е в топ 1% от най-четените блогове в света, а неговият подкаст - The Marketing Companion, е в топ 10 на маркетинговите подкасти в iTunes.

Нанси Хархът е експерт по поведенчески маркетинг и автор на "Използване на поведенческата наука в маркетинга", която наскоро беше публикувана от Kogan Page и вече е номер 1 в Amazon за уеб маркетинг, бизнес маркетинг и поведение на потребителите. Нанси е сред топ 40 на дигиталните стратези, според Института за онлайн маркетинг, Ad Club Top 100 Creative Influencers, социален топ 50 лидер в имейл маркетинга и сред десетте най-очарователни хора в B2B маркетинга.

Карл Гилис е един от най-популярните говорители на GPeC, класиран сред тримата най-добри UX и експерти по оптимизиране на скоростта на реализация в света.

Талия Волф е един от най-влиятелните експерти по оптимизиране на реализациите, основател на GetUplift, редовен лектор в GPeC и на най-важните индустриални събития в света: MozCon, Call to Action Conference, SearchLove, Google.

Джон Куинтън е специалист по маркетинг и платени медии и основател на Overdrive Digital. Джон инвестира 50 хил. паунда в онлайн магазин, само за да накара екипа си да разбере предизвикателствата при управлението на бизнес за електронна търговия. По време на GPeC той ще представи резултатите от този експеримент без поверителна или замъглена информация.

В рамките на конференцията GPeC ще бъдат обсъдени някои от най-горещите теми в текущия местен и международен контекст на електронната търговия и онлайн маркетинга. Събитието е посветено на всички играчи в областта, от традиционни търговци на дребно, които мигрират към онлайн, до предприемачи, които искат да развиват само онлайн бизнес.

Темите, които лекторите ще засегнат:

  • Какво кара потребителите да купуват и как можете да оптимизирате маркетинговите си съобщения за тази цел?
  • Какво искат клиентите и как да мащабирате бизнеса си с електронна търговия в настоящия контекст?
  • Защо печелят компаниите с "човешки подход" в маркетинга и комуникацията?
  • Какво трябва да знаете, за да получите инвестиция във вашия бизнес?
  • Защо е важно да слушате вашите потребители и да не вземате решения въз основа на интуиция?
  • Тенденции и инструменти, с които онлайн магазините разполагат, за да мащабират
  • Реален казус: резултати от онлайн магазин, който е инвестирал 50 хил. паунда в стартиране и маркетинг (реални цифри, нищо поверително).

Успоредно с конференцията GPeC през целия ден на 22 май се провежда GPeC Expo - мястото, където 30 доставчици на услуги за електронна търговия и дигитален маркетинг се срещат, обменят контакти и започват партньорства с онлайн магазини.

Вечерта на 22 май ще завърши с GPeC Networking Party - ексклузивно събитие, което събира елита на дигиталната индустрия в Румъния и е добра възможност за общуване с представители на най-важните компании в областта.

На 23 май GPeC SUMMIT ще се фокусира върху практиката с няколко курса. Участниците ще могат да изберат един от шестте модула, подготвени от организаторите, които ще протичат паралелно. Свободните места за всеки модул са максимум 20.

  • Курс Google Ads / Performance Max - Анабела Лука, adLemonade
  • Курс по Google Analytics 4 за електронна търговия - Eugen Potlog, UX Studio
  • Курс за реклами във Facebook, Instagram и TikTok - Ралука Раду, MTH Digital
  • Курс за дълготрайна стойност на клиента в електронната търговия - Валентин Раду, Omniconvert
  • Семинари Модул 1: SEO (Horia Neagu, Napoleon Digital), Growth Hacking (Daniel Ene, Limitless Agency), Инвестиции (Sergiu Neguț, FintechOS)
  • Семинари модул 2: Мащабиране в бизнеса (Cosmin Dărăban, Gomag), SEO (Steffen Heringhaus, Five Elements Digital), E-Mail маркетинг (Andrei Georgescu, WhiteImage)

Регистрацията на намалени цени чрез офертата Last Minute е валидна до 12 май.

Цените на билетите за достъп до GPeC SUMMIT 22-23 май започват от 109 евро/човек, като офертата е валидна до 12 май.

Подробности за GPeC SUMMIT и регистрацията са достъпни онлайн на уебсайта на GPeC: https://www.gpec.ro/en/gpec-summit-may/

GPeC 2023 е събитие с подкрепата на FAN Courier

Златен партньор: eMAG Marketplace

С подкрепата на: Google

Препоръчителен процесор за плащане: NETOPIA Payments

Събитието се провежда с подкрепата на: Akinon, Answear, Aqurate, Auchan, Banca Transilvania, Canopy, Cora, Debonaire, DWF, easySales, Five Elements Digital, Gomag, Httpool, GTS, Innoship, Limitless Agency, MerchantPro, MGID, MTH Digital, Payments.Online , Posta Panduri, RTB House, Sameday, Sinaps, SmartFintech, tbi Bank, Twispay, UPS, VTEX

Основни медийни партньори: PRO TV News, VOYO

Официално радио: KISS FM

Официален хостинг: HOSTERION

За GPeC: В продължение на 18 години GPeC се счита за най-важната поредица от събития за електронна търговия и онлайн маркетинг в Румъния и най-голямата общност от специалисти в тази област. Всяка година под егидата на GPeC се провеждат множество събития, които допринасят за развитието на румънския сектор за електронна търговия и дигитален маркетинг:

GPeC Proficiency - единствената програма в Румъния, посветена на оптимизирането на онлайн магазини с цел подобряване на потребителското изживяване и увеличаване на процента на реализация

GPeC School - серия от интензивни курсове по електронна търговия и дигитален маркетинг, провеждани през февруари и август всяка година

GPeC SUMMIT - най-важните събития за електронна търговия и онлайн маркетинг в Румъния (две издания всяка година през май и октомври, над 1000 участници/издание, легендарни румънски и международни лектори)

Гала награди за електронна търговия - Румънска церемония по връчване на наградите за онлайн търговия

GPeC Trainings - задълбочени курсове по електронна търговия и дигитален маркетинг, провеждани целогодишно (включително по заявка)

За контакт с пресата:

Йоана Анеску - маркетинг мениджър за растеж, ioana.anescu@gpec.ro

Андрей Раду - главен изпълнителен директор и основател на GpeC, andrei.radu@gpec.ro

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.