Gamification Workshop - част от програмата на Retail Summit 2022

Gamification Workshop - част от програмата на Retail Summit 2022

Автор: ThinkFirst

На 15-ти март ще имаме възможността да представим своя Gamification Workshop на тема: "Как да увеличим ангажираността и лоялността на клиентите си чрез геймификация". Той е част програмата на форума "Retail Summit 2022"- събитие, което ви дава възможност да се срещнете с лидерите в сектора на електронната търговия в България. Заедно ще ви разкажем за своя опит в привличането и задържането на клиенти и най-успешните си стратегии, на които сме разчитали във времето.

Част от темите в програмата са: Особености на търговците в България; Бъдещето на търговията. Какво искат потребителите?; Как да намерим баланса между офлайн и онлайн; Как се печелят лоялността и доверието на клиентите и много други.

В края на събитието Николай Неков от ThinkFirst- Digital Consulting ще ви демонстрира как да увеличите ангажираността и лоялността на клиентите си чрез Геймификация. По време на работилницата ще научите някои от базовите принципи на геймификацията и съвети как можете да ги имплементиратe за вашите retail бизнеси. Ако се чудите какво обаче представлява геймификацията, продължете четенето...

Геймификацията е вашето решение, ако сте се сблъсквали с някои от тези проблеми:

  • Липса на уникалност на вашия продукт
  • Повечето от потребителите са чувствителни на тема "Цена"
  • Повече от 70% от потребителите не се връщат отново
  • В нишата на вашия бизнес има друг лидер.

Всъщност геймификацията е много повече психология, отколкото маркетинг. Тя ни помага да опознаем начина, по който човешкият мозък функционира. Благодарение на нея знаем кои елементи са важни, за да предизвикат и задържат вниманието продължително време.

За да наредим малко повече картинката в главата ви, ще представим един пример, който успешно използва геймификацията за да предизвика сериозно социално въздействие:

Компанията Zamzee прави децата активни чрез различни предизвикателства. Те разработват устройство, което привлича децата като проследява техните дейности, когато те се движат наоколо - донякъде като Nike+ FuelBand, но по-евтино за деца и има мисии, които са предназначени точно за тях.

Децата могат да качват данните за дейността си на уебсайт и да видят колко точки са получили и дали са преминали интересни предизвикателства, както и да печелят значки. Удивително е, че Zamzee има безумно много данни,които показват, че степента на активност на децата се е увеличила с 59%, много сериозно увеличение, което ще помогне за насърчаване на децата да спортуват още повече, когато пораснат.

Как работи геймификацията?

Геймификацията, позната също така като "Behavior Design" разглежда основните елементи, които определят мотивацията на всеки един от нас. Различните видове мотивация определят средствата и ефекта, които те имат върху нас. Ето как изглежда тя графично представена:

Какво влияние оказва Геймификацията в социалните мрежи:

  • Уебсайтовете, които използват геймификация бележат 29% ръст в интеракциите
  • Коментарите се повишават с 13%
  • Споделянето на съдържание се увеличава с 22%
  • Засилва алгоритъмът на социалните мрежи, като увеличава "Engagement Rate" с 68%

Вече положихме основата, останалата част може да научите в Gamification Workshop-а на 15-ти март в Интер Експо Център София.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.