Добри практики при оптимизиране за ключови думи на конкурентна марка

Добри практики при оптимизиране за ключови думи на конкурентна марка

Повечето хора гледат на оптимизацията за търсачки (SEO) като на вид пасианс. Някой работи изолирано, за да подобри сайта и външните препратки и да постигне максимални резултати.

До известна степен това е разумен начин да се гледа на SEO, пише entrepreneur.com. За още по-добри резултати обаче трябва да се признае реалността - бизнесите оперират в свръхконкурентна среда, което налага да се възприеме по-добро разбиране и работа с конкуренцията.

Една често пренебрегвана стратегия е оптимизирането за ключови думи на конкурентна марка. С други думи, ще се опитвате да се класирате по-високо за търсения, включително имената на марките на вашите конкуренти (както и имената на марките на техните продукти).

Медията обяснява защо тази стратегия е мощна и как можете да я използвате ефективно.

Силата на брандираните ключови думи

Брандираните ключови думи са важна тема в SEO, тъй като хората, които обикновено извършват търсения на марка, вече са запознати с бранда ви и следователно е по-вероятно да купят.

Брандираните ключови думи са мощни, защото обикновено не са конкурентни; никой друг няма да се състезава за резултати с бранд, така че това е достъпен плод в кампанията за оптимизиране.

Когато се обсъждат обаче ключови думи за брандове, те обикновено са ограничени само до ключови думи, свързани с вашата марка, а не друга марка.

Защо има смисъл оптимизацията по ключови думи на чужда марка

Това постига по-голяма видимост и разпознаваемост на марката. Има клиенти, които са чували за марката на вашия конкурент, но не са чували за вашата марка. Това е вашият шанс да направите името на вашата марка и вашата компания по-видими за тази демографска ниша. Ако те се интересуват от конкретен продукт, който произвеждате, това може да е вашият шанс да се покажете като достоен конкурент.

Това също е възможност за "източване" на трафик от конкуренцията, както и да отличите бранда си.

За да оптимизирате за ключови думи на конкурентна марка, ще трябва да създадете съдържание, което признава или описва конкурентни продукти и услуги - така ще покажете защо вашата марка е различна.

Не забравяйте, че вашите собствени брандирани ключови думи са ниско висящи плодове в света на SEO. Опитът за оптимизиране за конкурентни ключови думи отнема тази лесна възможност. Това е начин за вас да предизвикате директно конкурентите и да ги принудите да останат на нокти. Ако решат да не ви предизвикват на свой ред, можете да приемете това като лесна победа.

Златни правила за оптимизиране на ключови думи на конкурентни марки

Задайте реалистични очаквания за кампанията. Вашият конкурент ще има огромно предимство, когато става въпрос за класиране за неговите собствени маркови ключови думи. Едва ли ще детронирате конкурента си напълно. Най-доброто, на което можете да се надявате, са само няколко позиции.

Не се опитвайте да оптимизирате за много различни конкуренти наведнъж. Разработете съдържание, което е фокусирано стратегически върху един конкурент в даден момент. Това ви дава повече контрол, по-директна връзка с този конкурент и по-бърз, дългосрочен стратегически път напред.

Когато оптимизирате съдържание за термини с конкурентна марка, не забравяйте да включите тези термини на видно място. Те трябва да бъдат включени в заглавието на вашето съдържание, мета описанието на вашата страница и редовно в цялото основно съдържание (особено в междинните заглавия).

Бъдете прозрачни и честни. Не се опитвайте да заблудите потребителите или да опетните репутацията на някой от вашите конкуренти. Бъдете честни както за силните, така и за слабите страни на продуктите на вашите конкуренти. Посочете ясно, че не пишете от името на тази марка.

Предоставете подходяща, полезна информация. Вашето съдържание трябва да е ценно за потребителите, в противен случай те няма да бъдат привлечени от вашия сайт. Обмислете да направите сравнение на продукти или преглед на продукта като начало.

Проявете креативност. Не копирайте съдържание, направено от други, а дайте на потребителите нещо ново. Това ще ви помогне да пренасочите повече трафик от конкурентите си.

Покажете какво прави вашата марка различна. Възползвайте се от тази възможност да се сравните директно с вашите конкуренти. Така ще изградите по-силни връзки.

Вашето конкурентно съдържание ще бъде много по-силно, ако имате достатъчно връзки, поддържащи тези страници. Уверете се, че сте променили стратегията си за изграждане на връзки, така че страниците, включващи термини с конкурентна марка, да получат тласък. Просто се уверете, че следвате най-добрите практики за изграждане на връзки, за да избегнете наказание.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.