TikTok сподели нов набор от съвети за максимизиране на конверсиите с вашите реклами в мрежата въз основа на хиляди примери в платформата.
Използвайки автоматизиран анализ, TikTok сканира своята рекламна мрежа, за да идентифицира критични елементи от кампаниите с най-висока конверсия, които биха могли да помогнат за увеличаване на ефективността на вашия подход там, пише business2community.com.
Снимайте с висока разделителна способност
Дори на малки екрани качеството на видеото има значение и изпраща съобщение за вниманието на вашата марка към детайлите.
TikTok установява, че видеоклиповете, заснети с разделителна способност 720p или по-висока, имат ръст от 312% в реализациите спрямо видеоклипове с по-ниска разделителна способност.
Повечето съвременни телефонни камери могат да снимат при 720p или повече. Понякога обаче това качество се компресира при изпращане на файлове или използване на софтуер за редактиране. Така че, преди да публикувате, си струва да отделите допълнително време, за да сте сигурни, че поддържате високо качество на крайния продукт.
Преминете на цял екран
Форматът Letterbox (16:9) може да царува в боксофиса, но TikTok е изцяло за портретен режим. Снимането в съотношение на страните 9:16 гарантира, че ще увеличите максимално въздействието на екрана върху аудиторията.
TikTok установява, че видеоклиповете, заснети в съотношение 9:16, отчитат 91% ръст на конверсиите спрямо видеоклипове с друг формат. Всъщност всички останали са рамкирани от непривлекателни черни ленти по краищата на екрана.
Мотивирайте аудиторията си да предприеме действия
Кажете ясно на аудиторията си какво искате от нея да направи. TikTok установява, че призивите за действие (CTA) в текстов формат осигуряват 152% увеличение на реализациите спрямо видеоклипове, които не посочват ясно какво искат аудиторията им да направи по-нататък.
Да бъдеш директен се отплаща в дигиталното пространство, така че не губете потенциални реализации, защото сте били твърде учтиви, за да си кажете какво искате.
Бъдете кратки
Видеорекламите в TikTok с продължителност между 21 и 34 секунди получават с 280% повече реализации в сравнение с видеоклипове, които не достигат или са дълги от този период на продължителност. Разбира се, добре е да сте по-кратки или по-дълги, ако ситуацията го изисква, но дължината на видеото в средата на диапазона работи най-добре.
Ето и някои по-специфични съвети
За е-търговците: Текст на екрана или затворени надписи, които ясно показват оферта или CTA, повишават реализациите с 80%.
Комбинирането на човешки гласове, илюстриращи продукта, с оферта в текстов формат повишава реализациите с 87%.
Видеоклипове, които включват различни сцени, за разлика от статичен кадър, водят до 38% повишаване на конверсията.
За игри: Рекламите за игри с пет или повече сцени показват 171% увеличение на реализациите в сравнение с тези с по-малко сцени.
Видеоклиповете с текст на екрана през първите 7 секунди отбелязват 43% увеличение на реализациите в сравнение с видеоклипове, които изчакват 7 или повече секунди, за да покажат текст.