Четири прогнози за бъдещето на търговските медийни мрежи

Четири прогнози за бъдещето на търговските медийни мрежи

В последните 12 месеца виждаме вълна от рекламна дейност извън медийните мрежи на търговците на дребно.

Търговците на дребно са тези, които дадоха началото на тенденциите в техните медийни мрежи. Сега компании от секторите на финансовите услуги, туристическите компании и др. монетизират своите клиентски данни и създават рекламни мрежи.

Най-напреднали в това отношение са финансовите медийни мрежи благодарение на новите платформи на Chase и PayPal. Това води до над 64% увеличение на разходите за реклама в американските финансови медийни мрежи тази година, според данни на Emarketer.

Възходът на бизнес медийните мрежи променя начина, по който рекламодателите подхождат към насочването и как потребителите взаимодействат с марките. Ето четири прогнози за тези нововъзникващи тенденции.

Медийните мрежи на трети страни привличат рекламодатели, които разчитат на данни от първа страна

Подобно на медиите на търговците на дребно, бизнес медийните мрежи използват данни от първа страна, захранени от основния бизнес на притежателите на медийните мрежи. Това ги поставя в добра позиция за привличане на рекламни приходи, преразпределени от платформи, които разчитат на идентификатори на трети страни.

Повече от 6 от 10 търговци в САЩ планират да запазят разходите за дигитална реклама същите, но да инвестират в тактики, които не разчитат на бисквитки на трети страни, според доклад на Epsilon и Phronesis Partners. Заради това те са привлечени от такива бизнес медийни мрежи.

Медийните мрежи променят начина, по който потребителите взаимодействат с брандовете

Потребителите не прекарват време за развлечение в уебсайтове или приложения на бизнеси по същия начин, по който разглеждат търговците на дребно за вдъхновение или пазаруване - поведение, което се смята, че ще е задържащ фактор за растежа на рекламите в банкови или платежни мрежи.

Тази година обаче потребителите в САЩ ще прекарат средно 28 минути на ден с мобилни приложения, които се категоризират като "друга дейност". Това включва финтех услуги, като представлява 12,7% от цялото време, прекарано с приложения за мобилни устройства, и 3,7% от времето с цифрови медии.

Имаше засилен скептицизъм, когато социалната търговия започна да се развива. Хората се свързваха с приятели и чатеха в социалните платформи и не влизаха там, за да си купуват дрехи, но и това се промени.

Търговските медии ще принудят рекламодателите да разкрият какво ценят потребителите

Финансови институции например могат да намерят това, което е важно за техните потребители, и да свържат точките с реклами, които са не само уместни, но и съответстват на техния начин на живот и ценности.

Ако доставчиците на финансови услуги разполагат с данни, които предполагат, че потребителят спестява пари, рекламите, предлагащи спестяване на разходи или подчертаващи стойността, вероятно ще са подходящи. Това кара брандовете да задават въпроса как да предоставят на потребителя ангажираща оферта.

Около 28% от потребителите в САЩ и Европа казват, че получаването на оферти и съобщения, които отговарят на тяхната възраст, пол и начин на живот, е начин на персонализиране, който ценят най-много, според данни от февруари 2024 г. на Econsultancy и Adobe.

Финансовите медийни мрежи ще използват разнообразни данни

За финансовите медийни мрежи данните за потребителските разходи са ключови. Те обаче няма да се ограничават само до тях. Данните за спестявания, ипотеки и инвестиционни сметки ще запълнят празнината. Например потребителите, които теглят заем за подобряване на дома, могат да бъдат полезен сегмент за брандовете за мебели и декорация.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.