SMS маркетингът като инструмент за увеличаване на продажбите

SMS маркетингът като инструмент за увеличаване на продажбите

SMS маркетингът - когато се изпълнява правилно - може да бъде един от най-добрите и надеждни начини за свързване с клиенти и предлагане на персонализирано изживяване. Едно от най-големите предизвикателства, пред които са изправени търговците, е ефективно да пробият шума, за да привличат и задържат клиенти.

Използването на грешни инструменти или тактики за достигане до потребителите може не само да струва време и пари на бизнеса, но също така може да навреди на доверието на клиентите, пише MarketingMag.

През последните години и по-драстично през последните 12 месеца се наблюдава значително увеличение на използването на SMS маркетинг. Когато се направи правилно, SMS маркетингът може да играе основна роля в развитието на взаимоотношенията с клиентите и превръщането на потенциалните купувачи в дългосрочни клиенти.

Какво обаче трябва да знаят фирмите преди да започнат да използват този инструмент - изданието обобщава.

Точното съобщение в точното време

Маркетолозите винаги се стремят да се насочат към точния човек, с правилното послание, в точното време. Марките, които успешно предлагат положителен клиентски опит, спомагат за изграждането на силен имидж и увеличават доверието, което води до дългосрочни взаимоотношения с клиентите. Тук SMS маркетингът може да помогне много. Това е директна комуникация с клиентите, които биха могли да пазаруват чрез мобилно приложение за увеличаване на продажбите на местно ниво.

Открояване от тълпата

Според различни изследвания днешните потребители са изложени на над 10 000 съобщения на брандове и докосват своите смартфони над 2 600 пъти дневно. Това е огромен обем информация, с която да се конкурирате. Затова е важно разнообразието от съобщения и канали за разпространението им. SMS съобщенията са един такъв канал за директна комуникация.

Подобряване на ангажираността на клиентите

SMS комуникацията продължава да бъде опцията за бизнеса за поддържане на връзка и стимулиране ангажираността на клиентите. С кратки съобщения можете да предадете специални оферти, като приложите персонализирана маркетингова стратегия.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.