Платформата за онлайн търговия Sellavi стъпва в България като врата към европейския пазар

Платформата за онлайн търговия Sellavi стъпва в България като врата към европейския пазар

Инвестиция от 7 милиона евро обяви, че планира да направи в България глобалната платформа за електронна търговия Sellavi. Компанията оперира на 27 пазара в цял свят и избира България за отправна точка на навлизането си в Европа.

Sellavi е създадена през 2015 г. в Израел и към момента обслужва 75 милиона потребители на месец, пише сайтът economy.bg.

"Избрахме България да бъде първата ни крачка към европейския пазар заради хилядите образовани и търсещи развитие професионалисти, които могат да се присъединят към глобалния ни екип. Хората, на които ще поверим развитието си в Европа, ще бъдат именно български експерти. Вярваме, че това, както и стратегическите ни партньорства с най-добрите европейски банки ще ни позволят да подпомогнем бизнеса в региона да открие и използва нови и различни възможности за растеж", заяви Коби Хадад, технически директор на Sellavi.

С над 200 000 клиенти в различни държави Sellavi регистрира средно 65 000 транзакции на ден, 50 евро средна транзакция на магазин и средна стойност от 2,7% на реализация за търговците

Sellavi обединява всички нужни функционалности и снабдители за онлайн магазини в едно решение, което прави продажбата онлайн по-бърза от всякога. Платформата предлага избор на домейн, директни плащания и фактури до клиентите на търговеца, персонализиран дизайн на магазина, тясно таргетирана реклама и 24/7 съдействие на потребителите.

Само 30 минути са необходими за създаване на магазин в Sellavi, още 15 - за разучаване на системата за управление с помощта на консултант на компанията. Най-младият потребител на платформата е на 18 години, а най-възрастният - дама на 75 години, която продава онлайн ръчно изработени кукли.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.