Netpeak Group с българско участие придоби 51% от RadASO

Netpeak-Group-and-RadASO-merge

През турбулентната пролет 2020 партньорите на сп. Enterprise: Netpeak Group с българско участие придоби 51% от RadASO —  агенция, специализирана в промотиране на мобилни приложения в Google Play и App Store. Размера на сделката между двете компании не се разкрива заради NDA,  сумата е 6-цифрена в USD.

RadASO е първата и все още единствена компания, която предлага App Store Optimization със заплащане за резултат и носи отговорност при липсата му. Основана е през 2018 от Радомир Новкович — автор на най-популярния Telegram канал за ASO. Екипът включва 9 специалисти в 3 държави, които в момента на сливането работят върху 40 приложения. Сред клиентите на RadASO са ABBYY, Room Planner, Photo Transfer, VOCHI Video Effects и много други.

Придобиването, а и офертата за заплащане при резултат, са подпомогнати от Netpeak Mobile Search Algorithm. Това е инструмент, в чиято разработка Netpeak инвестира стотици хиляди долари и няколко години работа. С негова помощ всяко приложение може да бъде класирано в топ-а на сторовете почти автоматично —  истински  “вълшебен бутон” в света на ASO. 

За целите и плановете на новото направление Netpeak RadASO разказват Геннадий Воробьов и Радомир Новкович.

Геннадий Воробьов, CEO Netpeak Bulgaria

Netpeak специализира в Performance Marketing за бизнеса от 2006 година, а от няколко години се интересува от пазара на мобилни приложения. Зад гърба ни са успешни мобилни рекламни кампании за OLX Ukraine, LeBoutique и др. RadASO е лидер в App Store Optimization и Apple Search Ads в Източна Европа. Заедно с RadASO получаваме уникални технологии за автоматизация, опит и бранд в бранша на промотиране на мобилни приложения, а RadASO се сдоби с компетенциите на Netpeak в систематизирането на бизнеса, на процесите и привличането на клиенти.

Радомир Новкович, CEO Netpeak RadASO

Да правя качествена ASO и да управлявам агенция — две коренно различни неща. В миналото имах опит в създаването и развитието на агентски бизнес и разбрах, че не искам да го правя. Затова потърсих тези, които могат системно да развиват бизнеси — Netpeak, с предложение да се обединим. По един много естествен начин ASO се вписа в структурата на SEO, а ASA (Apple Search Ads) — в PPC рекламата.  Сега Netpeak ще развива агенцията като бизнес, а аз напълно ще се отдам на услугата и проучването на алгоритмите в app сторовете.

Netpeak Group продължава да търси екипи и нишови бизнеси, които да станат част от компанията.  Това е възможност за малки фирми в SMM,  Landing Pages, Media buying бранша, които нямат нужните знания или ресурс за развитие. Кризата е добър повод за откриване на нови пътища в тази насока.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.