Метрика откри нов логистичен център край София

Метрика откри нов логистичен център край София

Българската компания Метрика, част от международната група на френския пощенски оператор La Poste, откри нов логистичен център за комплексно складово съхранение и фулфилмънт услуги в областта на електронната търговия.

Центърът се помещава на обща площ от 1900 кв. метра в Индустриална зона София-Божурище и с направените инвестиции в размер на над 100 000 евро, предлага изцяло завършено логистично обслужване за малки и средни предприятия на 3 различни пазара (България, Гърция и Румъния) - нова и голяма складова база за палетажно съхранение и контрол, фулфилмънт услуги за обслужване на онлайн търговски магазини, опаковане и експедиране на пратки, работа с клиенти.

Благодарение на направената инвестиция Метрика ще удвои работните места в центъра с перспектива за създаване на допълнителни кариерни възможности, за дa отговори на нарастващото потребление в сферата на онлайн търговията.

В новия център ще бъде предлагана пълна палитра от логистични услуги, които улесняват търговските компании в тяхното стоково съхранение и контрол на дистрибуцията към крайните клиенти.

Изградената от Метрика система на работа за складов мениджмънт и фулфилмънт услуги вече е напълно разгърната в новия център и позволява комплексно обслужване на поръчките в един електронен магазин - приемане (входиране) на дадена поръчка през онлайн канал и складово позициониране, създаване на списък с нейните необходими елементи (т.нар. процес на Packing), събиране на поръчката (т.нар. Picking) и пакетиране по стандартите на съответния магазин, изготвяне на товарителница и придружаващи документи, заявка и предаване към куриерска компания (по избор на клиента), съобщават от компанията.

Системата на Метрика включва и допълнителни услуги като оглед и обработка на върнати пратки, сортиране и експедиране на пратки както в България, така и в чужбина. Унифицираният подход на компанията при осъществяване на тези дейности позволява аутсорстване на процеси от компании - търговски клиенти, с цел оптимизация и мащабиране на техния бизнес, дигитализация и бързина в ефективността на доставките.

През 2020 г. Метрика отчита двойно повече обработени поръчки в България спрямо 2019 г., а 50% от поръчките, обработени през цялата 2020 г., са обслужени само през първо тримесечие на тази година.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.