Технологиите промениха процеса по продажбите из основи и за търговските представители, и за купувачите. За да бъдат успешни, търговските представители трябва да се откажат от остарелите тактики за продажби и да възприемат нов процес - воден от купувача.
Купувачите вече имат достъп до богата информация чрез интернет и те проучват преди да вземат решение, пише онлайн изданието entrepreneur.com.
Важно е да преструктурирате вашето виждане за процеса на продажби. Интелигентните професионалисти за развитие на бизнеса използват входящ маркетинг, за да привлекат нови клиенти с богато, целенасочено съдържание и данни.
Идентифицирането на вашия идеален клиент и предоставянето на ангажиращо съдържание са ключови. Навременната информация е убедителна за купувачите, които се нуждаят от решения, а вие искате да бъдете този, който я предоставя.
Приблизително две трети от търговците съобщават, че маркетингът на съдържание е ефективен за техния бизнес. Откъде обаче да започнете?
Разгледайте вашия уебсайт
Имате ли казуси на вашия уебсайт? Разработете текст за успешен клиентски опит. Включете конкретни примери за проблеми, решени от вашия екип, както и думи на самия клиент. Направете това и бъдещите клиенти могат да идентифицират подобни възможности за използване на вашите услуги в рамките на своите организации.
Бъдете интелигентни относно подобренията и поставянето на съдържание на вашия уебсайт. Ако не сте добре запознати с дизайна на уебсайтове, може би е подходящ момент да привлечете експерт. . Разглеждайте това като възможност да създадете най-доброто възможно впечатление.
Независимо дали сайтът ви се нуждае от малко корекции, или трябва да бъде изграден отначало, сега е идеалното време да го направите.
Вероятно и вашият блог се нуждае от работа
Имате ли изобщо блог? Кога за последен път го актуализирате? Блогвате ли по подходящи теми?
Блогът има много предимства. Може би най-важната полза е възможността не само да привличате нови клиенти, но и да ангажирате съществуващите, лоялни клиенти. Вашият блог представя вашата компания пред съществуващата аудитория, като ви дава възможност да рекламирате нови продукти и услуги, истории за успех и подобрения в бизнеса.
Инвестирайте малко време в разработване на график за блог постове предварително определете темите си. Оставете място за малко по-леко съдържание, за да дадете на читателите поглед към културата на вашата организация. Допускайте публикации на партньорски бизнес, покажете как вашите екипи си сътрудничат. Създайте пространство, където вашите съотборници да могат да пишат за особеностите на това, което правят за организацията - това може да е добре дошъл творчески опит за тях.
Преструктурирайте каналите си в социалните медии
Публикувате ли подходящо съдържание във всеки канал или имате навика да използвате едно и също съдържание, независимо от платформата? Например това, което работи в Instagram, се нуждае от малко корекции, за да работи в LinkedIn.
Отделете време да помислите за аудиторията си и да вземете решения, които имат смисъл. Може да има смисъл да изберете само един канал за публикация, но по този начин вие прегръщате качеството пред количеството и прецизирате важното си съобщение.
Предоставяйте ресурси онлайн.
Отново се отдалечаваме от традиционната тактика на продажбите. Дайте на аудиторията си ресурси с малко или никакво ангажиране. Не раздавате безплатно целия си опит - давате на аудиторията представа какво могат да очакват, когато работят с вашия екип.
Подгответе безплатен ресурс за изтегляне, който да предоставите срещу регистрация за имейл бюлетин. Там разгърнете усилията си. Как се
Утвърдете се като експерт във вашата област. Сътрудничете си с експерт в паралелна индустрия и поканете вашата онлайн мрежа на уебинар, където обсъждате текущите тенденции на вашите пазари. Това е бонус, защото получавате експозиция пред аудиторията на другия експерт.
Видеото е друг фантастичен инструмент за привличане и задържане на клиенти. Не е нужно да сте експерт, за да създавате видеоклипове, но ще трябва да формулирате списък със съответни теми и скриптове.
Когато се съмнявате, отворете се
Може да решите да наемете експерт. Можете също да се обърнете към съществуващите си клиенти. Хераклит е казал, че промяната е единствената константа в живота. С напредването на вашата маркетингова или търговска кариера трябва да бъдете пъргави, за да успеете. Отделете време за проучване на входящите маркетингови тенденции и бъдете отворени за коригиране на вашата роля в пътуването.