Кои са най-актуалните тенденции в поведението на купувачите? Къде харчат те по-голямата част от своя бюджет за пазаруване? Каква е оценката на търговците на дребно съобразно основните двигатели на удовлетвореността и лоялността? Това са част от въпросите, на които ще бъде отговорено на 15 юни в хотел „Балкан“, София. Събитието се организира за 5-та година от Нилсън България, а сп. ENTERPISE е медиен партньор.
В рамките на семинара ще бъде разгледано още влиянието на макроикономическите фактори върху поведението на потребителите, ще се покажат регионални заключения от Югоизточна Европа, както и ше бъдат разгледани основни категории храни.
Лектори на форума ще бъдат Йелена Доко - Мениджър „Услуги за търговските вериги“, Нилсън Адриатика , която ще говори за “Глобалните промени в търговията през призмата на Централна и Източна Европа“, Христиана Недялкова - Отдел обслужване на търговските вериги Нилсън България, която ще разгледа “Потребителският принос към развитието на българската икономика“.
Mария Бояджиева и Ива Цветкова от Отдел обслужване на клиенти Нилсън България ще представят темата “Различният потребител: Тенденциите, определящи днешния пазар”. „Бизнес с кауза“ е темата, по която ще говори Мирослава Симова, Изпълнителен директор Перно Рикар.
Как електронната търговия променя бизнеса на търговците и повишава познанието за цените, ще стане ясно от презентацията на Паоло Полити, Търговски директор направление Познание за цените при търговските вериги, Нилсън Европа.
Спонсор на събитието е ЕКО.