Как да внедрите успешно мобилни плащания на сайта си?

online-shopping-Pixabay-2

Не много отдавна мобилните плащания се считаха за новост. Това бързо се промени – за 2020 г. се очаква трансакциите от мобилни плащания да надвишат 314 млрд. долара. Според данни на Vantiv 46% от милениалите и 41% от представителите на поколението Х използват мобилни плащания, като 22% от милениалите ги ползват постоянно за пазаруване.

Ако искате да вземете дял от пая на мобилните плащания, значи е време да започнете да приемате такива плащания на сайта си, пише онлайн изданието business2community.com. То дава и 11 съвета за успешно внедряване на мобилни плащания.

Обърнете внимание на демографията

Ако аудиторията ви е съставена предимно от милениали, тогава има смисъл да внедрите опция за мобилно плащане и особено дигитални портфейли. Ако, обаче, клиентите ви са на по-голяма възраст, обмислете дали имате нужда. Реално има възможности дори и в този случай, още повече, че тези плащания стават все по-популярни. Като цяло колкото повече опции за плащане дадете на клиентите си, толкова по-добре.

Изберете правилното приложение или софтуер

Това вероятно е най-важният съвет от всички. Най-вече търсете сред опциите, които потребителите ви вече ползват, защото вече им имат доверие, а и няма да има нужда да си създават нов акаунт. Отделно гледайте и таксите, които събират.

Плащания без регистрация

Направете услуга на клиентите си и дайте възможност да платят и като гости. Защо да ги карате да помнят още едно потребителско име и парола? Това може да ги откаже да станат ваши клиенти. Освен това, тъй като повечето хора се интересуват от сигурността на мобилните плащания, това намалява този страх. Припомнете си горния съвет.

Друга причина – клиентите ви са на мобилно устройство, попълването на още един формуляр може да стане досадно, тъй като екранът и клавиатурата са по-малки. Ако все пак се нуждаете от допълнителна информация, ограничете се до най-важното. Искането на твърде голям обем информация води до отказ от пазаруване.

Изграждайте лоялност

Всичко, което води до намаляване на трансакционните разходи или до ускоряване процеса на плащане, е точно на една ръка разстояние, а търговците на дребно се ползват от предимствата на създаването на по-тесни отношения с клиентите си. Например, за всеки долар, който клиентът ви харчи в магазина ви, той или тя може да печели точки за награди, които може да бъдат насочени към бъдещи покупки. Можете да направите и игра, с която да дадете шанс на клиентите си да спечелят продукт или услуга.

Приемете множество опции за таксуване и плащане

Според годишното проучване на домакинствата за 2016 г. клиентите използват средно 3,6 различни начина на плащане всеки месец за своите сметки. Общо 42 процента от потребителите на смартфони съобщават, че са плащали сметки през телефона си. Ако искате да подобрите потребителското изживяване, не ограничавайте възможностите си за плащане с мобилни устройства. Позволете на потребителите да правят покупка, използвайки мобилен портфейл, кредитна или дебитна карта, eCheck или eCash и други опции.

Предварително попълване

Предлагането на опция за предварително попълване ще намали грешките и ще намали времето при пазаруване. Като минимум автоматично попълване трябва да имате за адрес, например. Това е прост начин да поддържате клиентите си доволни, тъй като им спестявате много време.

Удобни бутони, призоваващи към действие

Друг начин да зарадвате клиентите си е чрез проектиране на удобни за мобилни устройства бутони за действие. По този начин те могат лесно и бързо да завършат процеса по покупка, тъй като знаят точно какво да направят стъпка по стъпка. Пишете кратки съобщения, използвайте думи, които приканват към ясно и точно определено действие, както и какво ще последва от него. Вземете под внимание „зоната на палеца“. Ограничете броя на бутоните до 1 за дадено пространство. Използвайте цветовете разумно.

Направете сигурността приоритет

Както споменахме по-рано, сигурността е една от основните причини хората да се колебаят да извършват мобилни плащания. Можете да намалите тези страхове, като направите сигурността приоритет. Шифровайте чувствителните данни, използвайте виртуална частна мрежа, изтегляйте само файлове и приложения от надеждни източници, актуализирайте софтуера си, ползвайте софтуер за защита.

Потвърждаване на трансакциите

Не забравяйте да потвърдите всяка транзакция, като изисквате от клиентите си да въведат своя код за сигурност или CVV номер. Уверете се, че при потвърждението на адреса той съвпада. Въведете мониторинг на модели за покупки за необичайни покупки. Изисквайте двуфакторно удостоверяване.

Придържайте се към изискванията за безопасност и сигурност

За да сте сигурни, че вашият сайт за електронна търговия отговаря на стандартите за сигурност, посетете официалния сайт на Съвета за стандарти за сигурност на PCI.

Обучете персонала си

Всеки път, когато започнете да използвате нова технология, ще трябва да обучавате служителите си. Започнете, като им помогнете да разберат технологията. Това е допълнителен слой сигурност, който предотвратява евентуална измамна дейност. Освен това, искате да сте сигурни, че вашият екип знае как се обработват мобилните плащания. По този начин, ако клиентът има въпрос или притеснение, вашият персонал може бързо да отговори.

Уведомете света

И накрая, когато сте готови да започнете да приемате мобилни плащания, споделете добрата новина. Напишете публикация в блога и в социалните мрежи, в която обяснявате на потребителите си как могат да извършват мобилно плащане на вашия сайт. Въведете и специални значки и лога за това.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.