"Компаниите имат нужда да контролират бизнес процесите от начало до край. Да знаят какви са елементите, които могат да бъдат използвани, за да се повиши профитта и да се направи по-гъвкав бизнес." - започна своята презентация Panos Gikas, Microsoft Dynamics Country Lead, CEE -"За една компания на пазара е много по-евтино да инвестира в единна база данни за всички бизнес процеси, така че да познава работата си, нуждата на клиентите и да може да извършват кръстосани продажби."
Той говори за силата на Microsoft Dynamics CRM 2011, подобряване на връзката с клиенти и подобряване на всички, които работят с бизнес софтуера в компанията.
"Предлаганото от нас решение е достъпно от всяка точка на света, базирано на облачните технологии, и позволява на мениджърите да се фокусират в работата си" - обясни той основните предимства на платформата на Microsoft.
Продуктът позволява осигуряване на контрол над потребителите работещи в системите. Потребителите имат определено ниво на достъп, което позволява по-ефективно използване на ресурсите.
Платформата позволява обмяна на данни между cloud среда и базираната в компанията среда. Продуктът е базиран на това да бъде надежден, използван според нуждите на компанията и достъпен по всяко време на всяко място.
Независимо в какъв бизнес ще бъде използван продуктът е готов за работа. Към момента има ползватели от 80 държави. Софтуерът е преведен на 40 езика, като сред големите компании са Volvo, ING, Alianz и др.
Продуктът е подходящ и за малки и средни компании, защото не изисква сериозни инвестиции и е лесен за използване.