Германската верига Lidl планира да открие поне 5 нови магазина през тази година, като ще се фокусира върху Черноморието, съобщават от компанията.
До няколко дни ще отвори обект на веригата в курорта Св. св. Константин и Елена – 94-ти за българския пазар, следват Поморие, Царево и няколко магазина в София.
„Плановете ни за 2019 г. са амбициозни, каквито бяха и за 2018 г., когато отворихме 7 нови магазина. С новото разширяване на търговската мрежа през тази година целим да предложим удобни локации за пазаруване на жителите в централни райони и периферия на големите градове, както и възможност на повече хора по Черноморието да имат достъп до продуктите ни с оптимално съотношение качество-цена. Лидл България ще продължи да разширява търговската си мрежа, предлагайки характерната за Lidl разнообразна гама от продукти до все повече потенциални клиенти, помагайки им да пестят средства и време при осигуряването на качествени продукти за своето семейство“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
Наред с планираните откривания, компанията продължава и с програмата си за реновирания на съществуващите магазини. В нея са включени 60 обекта. Досега са реновирани 42 магазина.
Само през миналата година в Lidl са разкрити 200 нови работни места, с което служителите на компанията в България достигат 2 700 души. Плановете включват разкриването на още 200 нови работни места, с което компанията се нарежда сред най-големите работодатели в страната.