Подобно на хаштаговете ключовите думи помагат на алгоритъма – мозъкът на компютъра, да разбере за какво става дума в съдържанието. Ако ги подберете правилно, вашият уебсайт ще се представи по-добре в класирането при търсене от сайтовете на конкурентите ви.
Така потенциалните клиенти ще ви намират първи, пише онлайн изданието business2community.com.
Как да се възползвате от ключовите думи – представяме ви основите на това познание.
Първа част на материала вижте тук!
Управление на вашите ключови думи
Някои ключови думи ще бъдат по-специфични за вашите продукти, а други – за маркетингово съдържание. Вече можете да използвате тези ключови думи за различни цели и да ги поставите в съдържанието в различните секции на сайта си.
Въведете заглавия на отделните страници, мета описания, включете същите ключови думи и в съдържанието за социалните медии. Направете и описания на всички изображения.
Плътност на ключовите думи
Между маркетинговите изследователи липсва съгласие за това каква е идеалната плътност на ключовите думи, но има съгласие, че тя трябва да бъде около четири до осем ключови думи на 100 думи текст. Искате съдържанието ви да бъде богато на ключови думи, но също така и четимо. Избягвайте използването на много ключови думи, които ще направят текста нечетим и тромав. Сайтът ви не само трябва да привлича хора, но и да ги задържи.
Основни ключови думи
Това са къса опашка, дълга опашка, средна опашка. Трябва да използвате комбинация от трите типа ключови думи, тъй като всяка от тях има своите предимства. Например ключовите думи с къса опашка имат най-голям обем на търсене, но ключовите думи с дълга опашка имат най-голям шанс за реализация.
Късите опашки са ключовите думи от една единствена дума, например „маркетинг“. Тези ключови думи са широки и общи и имат голям обем на търсене. Правилото е, че колкото по-къса е ключовата дума, толкова повече конкуренция ще има. Средната опашка ключови думи са всъщност изрази, съставени от 3-4 думи. Те са по-специфични, имат по-малък обем търсения и е по-вероятно да конвертират. Дългите опашки се състоят от повече думи, специфични и подробни са и имат малко търсения. Те могат да бъдат конкретно свързани с вашия пазар и географско местоположение. Голямото им предимство е, че конкуренцията е ниска и те конвертират повече.
Опасността да пишете съдържание с цел SEO
Освен, че трябва да е наситено с ключови думи, съдържанието ви трябва да задържи потенциалните клиенти на сайта ви. Избягвайте текстове, които са „пълнеж“ от ключови думи. Да включите специфични думи и термини в съдържанието си не лесно, но се постарайте.
Блог публикациите са един от лесните начини да използвате ключови думи, които са стратегически на вашия уебсайт. Един добър пост в блога ще бъде натоварен с ключови думи с къса, средна и дълга опашка.
Ключовите думи са също толкова важни и за YouTube. Това може да помогне за увеличаване на видимостта на канала ви.