Google My Business - ключът към локалната оптимизация на търсачките

google-business

Наличието на актуализирана страница на Google My Business е ключът към локалната оптимизация на търсачките. Този публичен профил, хостван от най-голямата търсачка в света, служи като една от първите връзки между бизнеса и обществеността.

Не само това, но Google My Business има силата да интегрира техники за маркетинг на малкия бизнес и оптимизация на търсачките, предоставяйки огромни ползи за всички местни фирми, тъй като това е най-лесният и бърз начин вашият бизнес да се покаже в резултатите от търсенето с Google, пише онлайн изданието business2community.com.

Защо Google My Business е важен

През последните няколко години, но сега по време на COVID-19 повече от всякога, първото нещо, което хората правят, когато мислят за посещение на местен бизнес, е търсене в  Google. Сега има много неизвестни за посещенията на ресторанти, магазини, места за забавление и търговски центрове. Членовете на общността се обръщат към вас и вашия бизнес, за да съберат насоки. Най-простият начин да направите това е чрез Google My Business.

Как да направите страница в Google My Business

Както при всеки друг дигитален социален профил, Google My Business има набор от опции за персонализиране и функции, които ви позволяват да разкажете пълната история на вашата местна бизнес идентичност. Актуализирането на всеки от тях редовно (ежеседмично, ако е възможно) е добро за вас в резултатите от локалното търсене. Редовното публикуване показва на търсещите - и търсачката - че сте активни и насърчава ангажираността.

Снимки

Търсещите информация обичат изображенията. Те помагат на потенциалните клиенти да получат истинско усещане за продуктите и стоките, които местният бизнес предлага. Снимки от екстериора на вашия бизнес помагат на клиентите да намерят по-лесно бизнеса ви на улицата, когато отидат да го посетят.

Публикации

Публикациите са важни за местната ангажираност, тъй като служат като още едно място за споделяне на информация, която обикновено се популяризира на страница във Facebook или Instagram, без да се изключват членове на общността, които не ползват популярните социални медии по една или друга причина.

Публикациите са и чудесно място за използване на сток изображения, стига да съвпадат със съдържанието, което споделяте, или да популяризирате специално събитие или програма, на която вашият бизнес ще бъде домакин.

Работно време

Особено в ерата на COVID-19 гарантирането на актуалността на работното ви време е от първостепенно значение. Всеки собственик на бизнес знае това, но когато фокусът на мнозина е просто да поддържа бизнеса да работи, влизането в системата за актуализиране на часовете и временните известия за затваряне, тъй като те често се променят поради местни и държавни разпоредби или индивидуален избор на собствениците на бизнес, може да бъде последна мисъл.

Ако се окажете в тази позиция, помислете за въздействието върху местната ангажираност. Ако работното ви време не е актуално на вашата страница в Google My Business, клиент може да дойде в неработен ден или час. Това може да доведе до отрицателен отзив и да отблъсне още клиенти.

Съобщения

Един от начините да информираме общността е чрез публикуване на съобщения. Подобно на публикациите, тази допълнителна функция има за цел да актуализира локалните търсачки и потребители за текущите събития във вашия бизнес. Постовете обикновено са по-информативни и често популяризират неща, свързани с бизнес. Съобщенията са информативни и сериозни.

Атрибути (фактически и субективни)

Това са детайлите, които се появяват в горната част на списъка, под типа бизнес и рейтинга. Червен X или зелен ✔ до атрибута показва дали бизнесът предлага, или не предлага, дали функционира, или не функционира със споменатия атрибут.

Фактическите атрибути са факти за бизнеса, контролирани в списъка от собственика на бизнеса или мениджъра на страницата на GMB. Субективните атрибути (като „популярно местно място“) са извлечени от отзиви, генерирани от потребители.

Отзиви

Говорейки за отзиви, на всеки от тях трябва да се отговори, за да се стимулира бизнеса ви на местния пазар. Добър, лош или фалшив, Google не се интересува какъв е отзивът. Важното е вие ​​и вашият бизнес да се ангажирате с онлайн общността възможно най-много.

Локално търсене и ангажиране на общността

Помислете за страницата си в Google My Business като за цифрова витрина. Това е първото нещо, което местните купувачи виждат, когато намерят вашия бизнес. Добре поддържаният профил кани членовете на общността да се ангажират с вас. Особено пък в по-малките общности или градове всичко се научава бързо. Откритото, ангажиращо и приятелско взаимодействие с един търсещ или клиент онлайн със сигурност се умножава.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.