Премиите на застрахователите наЕврохолд падат през ноември

loan

Застрахователните компании от групата на „Еврохолд България” АД регистрират 2.2% спад на премийния си приход, който е 12.6 млн. евро през ноември 2014 г. Това съобщиха от дружеството.

През единадесетте месеца на 2014 г. „Евроинс иншурънс груп” отчита 5% спад на премийния приход до размер от 136.6 млн. евро.  При „Евроинс България” АД пък има повишение с 3.2% до 31.8 млн. евро за периода януари-ноември 2014 г., а при „Евроинс Румъния” се наблюдава спад с 9.5% до 94.25 млн. евро. Компанията от Македония отчита повишение на приходите с 13.7% до 7.6 млн. лв.

Дружеството „Евроинс България” е имало политика, ориентирана към ръст на немоторния бизнес, като делът на немоторните застраховки в общия премиен приход се увеличава значително. Същевременно се наблюдава стабилизиране на обемите по застраховкаКаско на МПС, дължащо се на добрите продажби на автомобилните марки в „Авто Юнион”.

Гражданската отговорност на автомобилистите отбелязва спад, което е следствие от политиката на компанията за намаляване на полиците по някои рискови категории моторни превозни средства, като например тежките влекачи, казват от „Евроинс”.

Ръст по немоторните застраховки отбелязва и „Евроинс Македония”, като делът им от началото на годината е близо с 27% от общия премиен приход на компанията.

При „Евроинс Румъния” намаляването на Каско застраховките се дължи на политиката на компанията за редуциране на експозициите към рискови клиенти.

При автомобилния холдинг „Авто Юнион”, в който са събрани автомобилните дилъри на Еврохолд, се отчита 36.4% годишене спад в продажбите до 192 автомобила през ноември 2014 г. Най-голям брой продажби за месеца отчитат от Еспас Ауто (Renault, Dacia) с реализирани 78 продажби, следвани от Стар Моторс (Mazda) с 61 продадени автомобила, Булвария (Opel, Chevrolet) – 25 броя, Нисан София (Nissan) – 18 броя и Ауто Италия (Alfa Romeo, Fiat, Lancia, Maserati) – 10 броя.

Предварителните данни сочат, че за единадесетте месеца на 2014 година автомобилният холдинг в групата на Еврохолд отчита близо 33% ръст с реализираните 3 148 продажби на нови леки и лекотоварни автомобили спрямо 2 369 броя за съпоставимия период на 2013 година.

 

Автор: Анна Брандийска

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.